توانایی هایت را به اشتراک بگذار

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 15 اردیبهشت 1394

در اطراف همه ما کم و بیش افرادی حضور دارند که توانایی و جرأت روبرو شدن و حل مسائل و مشکلات اطرافشان را دارند؛ برای هر مشکل ساده و پیش پا افتاده ای دست به دامن دیگران نمی شوند؛ این افراد که بیش از دیگران مستقل هستند سعی می کنند آموخته های نظری و تجربی خود را در عمل آورند.

این افراد فنی و آچار بدست همیشه مورد ستایش همگان قرار می گیرند و دوستی و رابطه با آن ها لذتبخش است؛ در این مطلب وبسایتی را معرفی خواهم کرد که پاتوق این افراد است و کلکسیونی است از دست‌سازهای این افراد خوش فکر؛ با این مزیت که در این وبسایت روش های کاری خودشان را هم شرح داده اند و اگر شما هم استعداد بالقوه ای داشته باشید می توانید از روش کار آن ها الگو بگیرید.

instructables01

instructables.com نام و آدرس این وبسایت است که شعارش «Share What you make» «آنچه می سازید را به اشتراک بگذارید» هست. و بی شمار ایده‌ی عملی شده در آن وجود دارد؛ آن هم در موضوعات و دسته بندی های مختلف که بخش تکنولوژی آن از مابقی جذاب تر و پربار تر است.

به طور مثال می توانید طرز ساخت ماشین حسابی که با آب کار می کند؛ یک پهپاد کوچک؛ شارژر همراه گوشی با استفاده از باطری و هزاران مورد دیگر را در این سایت ببنید و لذت ببرید و سپس نمونه های دست ساز خودتان را هم بسازید و در این سایت به اشتراک بگذارید.

instructables را که میتوان شبکه اجتماعی دانست که ایده های عملی شده را به اشتراک می گذارد در سال 2005 و از دانشگاه MIT توسط دو دانشجو به نام های اریک ویلهم و سول گریفیت شروع شد و آنقدر محبوب شد که در سال 2011 Autodesk اعلام کرد آن را خریداری کرده است.

پینوشت: وجود یک سایت فارسی زبان با این ایده ضروری به نظر می رسد.

سید احسان شریعتی +


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page