شیث رضایی به سنگ آهن بافق می رود

دسته: اخبار ایران , ورزشی
بدون دیدگاه
جمعه - 23 تیر 1391

با وجود این‌که نقل و انتقالات لیگ برتر به آخرین روز خود رسیده، اما شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس همچنان بلاتکلیف مانده و تیمش را برای فصل آینده انتخاب نکرده است.
شیث از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت ولی به دلیل حاشیه‌ها و اتفاقاتی که فصل گذشته برایش افتاد به طور قطع نمی‌تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد. حتی شایعه شده بود این بازیکن به‌طور مادام‌العمر از فوتبال محروم شده و نمی‌تواند به هیچ تیمی ملحق شود اما با توجه به اعلام کمیته اخلاق سازمان لیگ به نظر نمی‌رسد این شایعه صحت داشته باشد. کمیته اخلاق اعلام کرده به‌جز آن‌هایی که شاکی خصوصی داشته باشند هیچ‌کس محروم نیست و بنابراین حتی محرومیت شیث از حضور در لیگ برتر هم زیر سوال است.
نزدیکان شیث می‌گویند با این شرایط حالا او قصد دارد در بازی‌های لیگ دسته اول به میدان برود. سنگ آهن بافق یکی از تیم‌هایی است که احتمال حضور رضایی در آن وجود دارد. سرمربی این تیم فیروز کریمی است و می‌گویند آقافیروز برای خط دفاع روی رضایی نظر دارد. شیث در صبای قم هم شاگرد کریمی بود و فیروز از لحاظ فنی به این بازیکن اعتقاد دارد. کریمی گفته که اسکلت اصلی تیمش را از بازیکنان باتجربه و سرشناس فوتبال ایران تشکیل خواهد داد و رضایی یکی از بازیکنان مورد نظر او است.
بار قبلی که شیث رضایی از پرسپولیس دور شد و یک سال زیر نظر فیروز کریمی بازی کرد، آنقدر فصل خوبی داشت که حتی به تیم ملی هم دعوت شد. باید دید این بار جدایی از پرسپولیس چه آینده‌ای را برای او رقم خواهد زد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page