31 اردیبهشت، شرکت سنگ آهن مرکزی میزبان همایش روابط عمومی های استان یزد

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 27 اردیبهشت 1394

روابط عمومی ها، به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود، قادر هستند سازمان متبوع خود را با پیشرفت و تحولات جهان، همگام سازند، چرا که لازمه و مشخصه روابط عمومی موفق، پویایی آن است که هیچ زمانی سکون در آن وارد نیست.
27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و ارتقای نقش روابط عمومی ها تلاش کنند.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، امسال میزبان همایش روابط عمومی های استان یزد است. همایشی موثر و هدفمند که با حضور مدیران و کارشناسان ارشد روابط عمومی های ادارات، نهادها و ارگانهای دولتی استان یزد در سالن همایش های شهرک آهن شهر و به همت روابط عمومی این شرکت برگزار خواهد شد.
خبرنگار ما به سراغ محمد رضا رضایی پور مدیر روابط عمومی شرکت رفته و در این باره گفتگو نموده است. مدیر روابط عمومی شرکت ضمن سرلوحه قرار دادن شعار “روابط عمومی آینه همدلی و همزبانی ” اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند ” روابط عمومی ها میتوانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کنند روش ها و نقص های دستگاه مربوط به خود باشند” از اینرو ما برآن شدیم تا با برگزاری این همایش، ضمن ارج نهادن به زحمات همکاران خود در استان، برنامه های راهبردی و راهکارهای ارتقای نقش روابط عمومی های استان در تحقق شعار ” همدلی و همزبانی دولت و ملت” به تبادل افکار بگذاریم و از این ره توشه ضمن معرفی شرکت سنگ آهن بعنوان یک شرکت فعال و اندیشمند در مسیر صنعت و توسعه اقتصادی منطقه و استان، نشان دهیم که علاوه بر صنعت و معدن برای ارتقای سطح آگاهی عموم و اهمیت نقش روابط عمومی ها در شفاف سازی جریان ها و اقدامات خادمان به ملت، ارزش والایی قائل هستیم.
وی ضمن بر شمردن صداقت به عنوان مهم ترین اصل حاکم بر روابط عمومی ها اظهار داشت: روابط عمومی باید سرچشمه زلال و شفاف اطلاعات و ارتباطات سازمان خود باشد. هیچگاه روابط عمومی، نباید توجیه گر سیاست های غلط سازمان خود باشد بلکه باید در پاسخگویی به مردم، اصل صداقت را مد نظر قرار دهد. امروزه نمی توان روابط عمومی را در یک سازمان، بعنوان یک سامانه تشریفاتی دانست بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و عنصر اصلی ارتقاء و پیشرفت سازمان محسوب می شود. از اینرو با عنایت به این مهم، بر آن شدیم تا با برگزاری این همایش در شهرک آهن شهر و به میزبانی شرکت، علاوه بر ایفای نقش خود در ارتباط با سازمانهای دیگر بخصوص مراکز ارتباطی آنها، مدیران و کارشناسان مدعو، ضمن بازدید از شرکت و معدن، از نزدیک با پیشرفت ها، طرحهای توسعه، اقدامات موثر در ارتقای وضعیت اقتصادی منطقه که همگی با دستان پرتوان مدیران و پرسنل زحمت کش شرکت به بار نشسته است، آشنا شوند که می تواند محملی باشد برای برقراری ارتباط موثر و دوجانبه شرکت و دیگر نهادهای استان.
محمد رضا رضایی پور، ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت ومدیر کل روابط عمومی استانداری یزد که زمینه برگزاری این مراسم را فراهم کرده اند افزود: بدون شک، نگاه موثر و مثبت مدیر عامل محترم شرکت، نسبت به نقش روابط عمومی ها در سازمان، دربرگزاری این مراسم بسیار موثر بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
لازم به ذکر است بنا به گفته وی، این مراسم با حضور استادافخمی و با موضوع” روابط عمومی حرفه ای گری” روز 31 اردیبهشت در سالن همایش های شهرک آهن شهر برگزار خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
گمنام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 7:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هروقت پای پول به میون بیادبافق وسنگ آهن رامی شناسن مثل مسابقات شمشیربازی کشور

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. اقای رضایی پور جای شرم داره مسولین روابط عمومی استان دعوت میشوند ولی مسولین روابط شهر بافق نباید خبری داشته باشند مطمن باشید یک روزی این منافع تمام شدنی خواهد بود همش جلوه خود نمایی ندهید ساختار اساسی این چیندمان را درست کنید .

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 3:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام چطور میگن سنگ قیمتی نداره وسرته هم چیز را دارند میزنند خدا بخیر کند

You cannot copy content of this page