روابط عمومی ها نقش مهمی در گرایش مدیران به مسئولیت پذیری ، صداقت و شفافیت دارند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 2 خرداد 1394

file_94524-300x186

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به
میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی درسالن همایش های این شرکت واقع در شهرک آهنشهر بافق برگزار شد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و فعالان این عرصه، این هفته را فرصت ویژه ای دانست که همگان به ویژه مسئولین نگاهشان را روی اهمیت ارتباطات و روابط عمومی ها در سازمانها و نهادها متمرکز نمایند.
“محمدعلی طالبی” با اشاره به اینکه روابط عمومی نقطه پیوند بین سازمان و مردم است اظهار داشت: شفافیت و مسئولیت پذیری از مهمترین شاخص های جامعه ای مبتنی بر حکمرانی خوب است که این دو شاخص امروز از ضروریات جامعه ماست و روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح می توانند در گرایش مدیران به مسئولیت پذیری ، صداقت و شفافیت در کارها و رفتارشان نقش مهمی داشته باشند .
وی افزود: روابط عمومی ها به نوعی با درگیرکردن افکار عمومی و نظرات مردم می توانند ضمن انتقال مطالبات مردم به مسئولین، اعتماد جامعه را جلب نمایند و زمینه ارتقای مشارکت مردم را در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم نمایند.
“طالبی” ادامه داد: اگر روابط عمومی ها به رسالت خطیر خود به خوبی عمل نمایند قانون گرایی، مبارزه با فساد، روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری بیشتر مردم در امور در جامعه نهادینه خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان سخنان خود از برگزار کنندگان این مراسم، بویژه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد که برگزاری اینگونه نشستهای تخصصی و آموزشی به صورت مستمر به ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در استان کمک شایسته ای نماید.

در پایان همایش روابط عمومی های استان یزد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از قسمتهای مختلف شرکت سنگ آهن نظیر پیت استخراج، کارخانه آگلومراسیون، طرح گندله سازی و فولاد بافق بازدید نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page