برگزاري اولين جلسه مشترك نماينده ولي فقيه با استاندار يزد و مجمع نمايندگان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 تیر 1391

اولين جلسه مشترك نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار و مجمع نمايندگان استان يزد برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ آيت الله ” محمد رضا ناصري ” در اين جلسه كه در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد برگزار شد، خواستار تشكيل منظم جلسات مجمع نمايندگان در استان و تشريك مساعي در مسائل استان شد.
امام جمعه يزد اين جلسات را در راستاي طرح مسائل مهم استاني و كشوري و تبادل نظرات و اطلاعات و تصميم گيري مشترك اعضاء در مباحث و موضوعات مختلف دانست.
وي در ادامه به تشريح محسنات تصميمات مشورتي پرداخت و نتيجه آن را كار بهتر و موثرتر براي استان و جامعه قلمداد كرد.
ايجاد الفت و يكپارچگي در كارها و مصونيت در برابر توطئه هاي دشمنان نظام و انقلاب و برنامه ريزي براي مقابله با آن، جهاد در كارها و اتمام پروژه هاي نيمه تمام از ديگر نكات تاكيد شده توسط آيت الله ناصري بود.
استاندار يزد نيز در اين ديدار به ارائه گزارشي از اقدامات و تلاش هاي دولت در چند سال اخير پرداخت.
” محمد رضا فلاح زاده” با بيان اينكه در زمينه تعليم و تربيت اقدامات زيادي صورت گرفته است ، كسب رتبه اول كنكور در 18 سال پياپي را يادآور شد و عنايت رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي ) به اين مقوله را افتخار آميز دانست.
وي افزود: سند توسعه حوزه هاي آموزش، سلامت، حمل و نقل، ورزش، صادرات، كشاورزي و صنعت و معدن در شوراي برنامه ريزي استان به تصويب رسيده است و برخي از اين اسناد از جمله سند اشتغال، IT، تحول اداري و سلامت را به عنوان الگو به مرجع مرتبط با آن در كشور ارسال كرده ايم.
فلاح زاده تعداد پروژه هاي در دست اجراي استان را بيش از 2200 پروژه اعلام كرد و به تشريح پروژه هاي حوزه حمل و نقل ، آب، گاز رساني و خصوصا خط دوم انتقال آب پرداخت.
حوزه صنعت با اعطاي 3300 پروانه بهره برداري و صادرات با كسب رتبه هفتم كشور در خصوص صادرات غير نفتي و رشد 32 درصدي در سال گذشته از ديگر موارد اشاره شده توسط استانداريزد بود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش هاي صورت گرفته در خصوص مصوب شدن طرح مترو استان يزد پرداخت و از انجام مقدمات لازم براي الحاق شهر حميديا به شهر يزد در راستاي افزايش جمعيت شهرستان يزد به بالاي 500 هزار نفر خبر داد.
اين مقام مسئول همچنين با اشاره به رايزني هاي صورت گرفته در سفر اخير خود به كشور هندوستان، از تشكيل 2 جلسه با سرمايه گذاران و يك جلسه با اتاق سرمايه گذاري خبر داد و اعلام آمادگي تعدادي از سرمايه گذاران اين كشور در استان را از دستاوردهاي اين سفر بيان كرد.
نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي نيز از تشكيل جلسات مجمع نمايندگان در سال جاري خبر داد و وجود نمايندگان استان در كميسيون هاي مهم مجلس همچون كميسيون برنامه و بودجه، اقتصادي، امنيت ملي و سياست خارجي و شوراها و امور داخلي كشور را مهم و مطلوب ارزيابي كرد.
” محمد صالح جوكار ” خواستار تشكيل جلسات مجمع با مسئولان استان در راستاي رشد و توسعه استان، طرح مسائل كلان استاني و همفكري براي پيشبرد امورشد.
نماينده مردم ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي نيز عدالت را يكي از مهمترين معيارها براي توسعه در استان عنوان كرد.
” دخيل عباس زارع زاده ” اشتغال و سرمايه گذاري را مهم ارزيابي كرد و انتخابات اين دوره مجلس را نشان دهنده اعتقاد مردم به مقوله ارزش ها دانست.
نماينده مردم طبس در مجلس شوراي اسلامي نيز خشكسالي را مسئله مهم اين شهرستان مطرح كرد.
” محمد علي عبدالله زاده ” اشتغال، مشكلات جاده اي ، كمبود امكانات امداد جاده اي، تسهيلات بانكي بعضي از واحد هاي صنعتي شهرستان و… را از ديگر مشكلات اين شهرستان بيان كرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page