برگزاری نشست ارتباطات همدلی همزبانی در بهزیستی بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 3 خرداد 1394

به گزارش روابط عمومي بهزيستي بافق صبح روز شنبه دوم خرداد نشستي تحت عنوان ارتباطات – همدلي و همزباني با حضور پرسنل محترم بهزيستي و موسسات در سالن اجتماعات بهزيستي بافق برگزار گرديد
.
در ابتدا آياتي چند از كلام الله مجيد توسط مسئول فرهنگي بهزيستي تلاوت شد ودر ادامه سخنران جلسه محمد علی پور فلاح( مسئول روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي بافق) به ايراد سخن پرداخت.
سخن پيرامون ارتباطات – همدلي و همزباني چنين شروع شد كه ارتباط نقش بسزايي در همدلي و همزباني و همچنين در جدايي و تنهايي و تفرقه دارد.
مسير سخن ادامه پيدا كرد به خوبي ها و فوايد ارتباط در قالب فضاهاي مجازي اعم از سايت ها و نرم افزارهاي ارتباطي به شرط شناخت و استفاده مناسب كه منجر به برقراري ارتباط مناسب متقابل خواهد شد و همچنين بدي ها و مضرات آن كه سوء استفاده از هويت افراد و ايجاد روابط منفي را در پي دارد.
محمد علی پورفلاح در بخش ديگري از سخنان خود امكان ناپذير بودن جدا كردن افراد از تكنولو‍‍‍‍‍‍ژي و وسايل ارتباطي را متذكر شد وبيان داشت دنياي امروز دنياي ارتباطات سريع است وبه نظر مي رسد بهترين راه: معرفي آسان/ ايجاد شناخت و راه صحيح استفاده باشد كه اين خود نيازمند همت و نهضت همگاني وخصوصا رفاقت بيشتر بين والدين و فرزندان است براي مثال معرفي سايت ها و بازي هاي رايانه اي مناسب و شراكت خانواده ها با فرزندان در بازي هاي فيزيكي و مجازي/آموزش توسط آموزش و پرورش/نظارت دقيق و نرم توسط پليس فتا.
سخنران در پايان بيانات خود خواستار همكاري و هماهنگي با هم در جهت رفع نگراني هاي مضرات فضاي هاي مجازي با تبليغ و دادن راهكارهاي كاربردي مبني بر جذب به
استفاده صجيج افراد از اين فضاها شد.
DSC07972

DSC07962

DSC07969


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page