حالا ديگر خودتان از منافع خودتان دفاع کنيد!

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 23 خرداد 1394

حجت الاسلام دخيل عباس زارع زاده نماينده مردم شهرستانهاي بافق، بهاباد، مهريز، خاتم و ابرکوه در گفتگويي با هفته نامه افق کويرگفت: چهارشنبه هفته گذشته همراه با شوراي اسلامي شهر بافق جلسه اي با وزير صنايع و معادن داشتيم. وزير با حالت تندخويي و پرخاش در جمع اعضاي شورا توهين به ابويي، مدير عامل مجتمع صنعتي فولاد بافق کرد و به وي تهمت زد.

وي افزود: معلوم مي شود آقايان تصميم دارند به هر قيمتي شده اجازه ندهند در بافق صنعتي پا بگيرد و مردم بافق را لايق صنايع جوار معدني نمي دانند. عاشق و کشته هم کيشان خودشان هستند تا منافع را به جيب آنها بريزند، متأسفانه در بافق هم بعضي از افراد تا حالا بيشتر با بالادستي ها همراهي کردند نه با مردم و با کارشکني هايي که انجام گرفته مع الأسف منافع مردم بافق تا حالا به يغما رفته و از اين به بعد هم بنا ندارند که حق مردم را بدهند. عضو کميسيون شوراهاي مجلس گفت: شفاف اعلام مي کنم که به اين مردم ظلم مي کنند و ظلم آنها هم تعمدي هست، براي اينکه منافع ديگران لطمه نخورد! ظاهراً دوست دارند مردم بافق کارگر مآب بربيايند و تنها خدمتشان در معدن انجام بگيرد با اين وجود تحصيل کرده هاي بافق ديگر در بافق جايگاهي نخواهند داشت و دوست ندارند که مردم بافق خصوصاً نسل جوان براي آينده اش اميد به زندگي داشته باشند.

زارع زاده تصريح کرد: مسئولان استاند يزد هم در اين زمينه پيگيري داشتند، ولي تا الآن موفق نبوده اند. خوراک سنگ آهن را فقط براي اصفهان، دوستانشان، بازنشسته هاي وزارت صنعت و افرادي که هم خط و هم جريان با آنها هستند، مي خواهند.

وي از مسئولين خواست تا در اين زمينه دلسوزي نموده و محکم در اين زمينه ايستادگي نمايند، همچنين خطاب به مردم گفت: حالا ديگر خودتان از منافع خودتان دفاع کنيد!
افق کویر
اکرم عباسی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 خرداد 1394 - 9:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بافقیهای عزیز اینقدر ساده نباشید این اصفهانیها و اردکانیها نمی گذارند کهبافق رونق بگیرد و در اینجا صنایع جوار معدنی بزنند چونکه دیگر نمی توانند سنگ آهن را مفت بار کنند و ببرند و به قیمت دهها برابر بفروشند . بهتر است مردم خودشان از حقشان دفاع کنندو برای این کار اول باید این کسانی که در بافق دارند به بافق خیانت می کنند برکنار کنند و بعد یک فرد مسلمان و با سواد و نترس … بیاریم سر کار تا همه چیز درست بشه بشرط حضورمردم در صحنه و پشتیبانی وگرنه معادن را میبرند و مارا سرگرم پلنگ و یوز و دیگر حیوانات می کنند که همش بهانه اسن و اصل کار سنگ معدن (طلاء سیاه) است.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 خرداد 1394 - 10:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دخیل عباس تو مگر چکاره ای که میگویی حالا دیگر مردم خودشان از حقشون دفاع کنند؟؟؟؟؟؟
چرا یک روز با اعضای شورای شهر و امام جمعه و فرماندار نمیروید درب استانداری تحصن کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینقدر ….ی

You cannot copy content of this page