فرماندار بافق در همایش خبرنگاران آزاد استان ابراز داشت:لزوم ارایه چارت تشکیلاتی دفتر خبر بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 26 خرداد 1394

همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای شهرستان های استان یزد یادواره شهدای صدا و سیما با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، معاونان و فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در این نشست با اشاره به جایگاه برجسته صدا و سیما در تاثیرگذاری و رفع مشکلات مردم اظهار داشت : در رویکرد دولت تدبیر و امید فرصت بهتری برای همکاری و تعامل مسئولان با صدا و سیما ایجاد کرده است.
2
طالبی پخش بخشی از گزارش های خبری را در ایجاد روحیه جدیت و تلاش مسئولان و حل مشکلات مردم مهم عنوان کرد و افزود : در سالی که به عنوان دولت و ملت ” همدلی و همزبانی ” نامگذاری شده است خبرنگاران در ایجاد این ارتباط و همدلی مردم و مسئولان نقش مهمتری ایفا می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نقش صدا و سیما را در ایجاد برگزاری انتخاباتی پر از شور و نشاط و فراهم کردن زمینه حضور مردم مهم دانست.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدا و سیما، خبرنگاران را طراحان و سربازان فضای ارتباطی عنوان کرد و گفت : تعامل تدبیر و تفکر خبرنگاران و مسئولان باعث می شود جامعه از بهره مندی بیشتری برخوردار شود.
پهلوانیان افزود :. اگر رسانه ملی در ارائه خدمات حاکمیت کوتاهی کند و دیدگاهها و مشکلات مردم را انعکاس ندهد رسانه نیست.
4
وی تصریح کرد : کار رسانه انعکاس مسائل و مشکلات مردم با ادبیات محترمانه و اخلاق مداری است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد یکی از سررشته های توسعه اقتصادی و سیاسی جامعه را رسانه عنوان کرد و گفت : باید فراتر از گرایش ها و جناح ها برای آشکاری واقعیت ها جامعه عمل کرد.
وی خاطر نشان کرد : تولید و پخش مستند از ظرفیت های استان و شهرستان ها در اولویت کار صدا و سیما است. پهلوانیان راه اندازی 11 ایستگاه در شهرستان های استان در سه ماهه اخیر را از مهمترین فعالیت های صداوسیما در روستاها عنوان و از همکاری فرمانداران و بخشدارن در این زمینه تقدیر کرد.
وی تهیه مستند و گزارش های خبری از ظرفیت ها و مفاخرشهرستان ها را از اولویت صداوسیما عنوان کرد.
معاون اخبار و اطلاعات صدا و سیمای استان یزد هم در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های خبرنگاران آزاد در شهرستان های استان و دفاتر خبری پرداخت.
جعفری با اشاره به فعالیت بیش از 40 خبرنگار و 6 دفتر خبری فعال در سطح شهرستان ها خواستار تشکیل اتاق فکر در فرمانداری های شهرستان ها برای ارائه فعالیت های شاخص در شهرستان شد.
فرمانداران شهرستان ها هم در این نشست به بیان ظرفیت های شهرستان های خود پرداختند و پوشش خبری بیشتری از این ظرفیت ها از شبکه تابان را خواستار شدند.
سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در این همایش با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان بافق در زمینه های مختلف از فعالیت های دفتر خبر این شهرستان در معرفی بافق تقدیر کرد و بر لزوم ارایه چارت تشکیلاتی دفتر خبر بافق از سوی صداوسیما تاکید کرد.
وی با بیان برخی از محورهای سند چشم انداز شهرستان بافق تحقق این سند را گامی مهم در توسعه و آبادانی بافق دانست.
طلایی مقدم گفت: توسعه صنایع جوار معدنی، صنایع جوار ریلی، نخیلات و شیلات را مهمترین محورهای سند توسعه بافق دانست و بر ضرورت توجه صداوسیما به این محورها تاکید کرد.
5
در این همایش خبرنگاران آزاد شهرستانها دغدغه های خود را با مدیر کل صداوسیما ی مرکز یزد در میان گذاشتند که پهلوانیان به آنان پاسخ گفت تجلیل از خبرنگاران آزاد شهرستا نهای صداوسیما از دیگر برنامه های این همایش بود.
ضمنا پوشش خبری این همایش توسط خبرنگاران بافق و ابرکوه انجام گرفت.
3


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page