3G به بافق رسيد

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
دوشنبه - 8 تیر 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سيد مهدي طلايي مقدم فرماندار بافق پيرامون راه اندازي اينترنت 3G يا همان اينترنت پرسرعت تلفن همراه در شهرستان بافق گفت: پيرو جلسه مشترك كه ميان مسئولان مخابرات استان يزد و شهرستان با مديركل سازمان ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در محل فرمانداري بافق برگزار شد مقرر شده بود اينترنت پرسرعت تلفن همراه در شهرستان بافق حداكثرتا پايان ماه مبارك رمضان نصب گردد.

وي افزود: امروز ما خرسنديم كه اعلام كنيم با همكاري و پيگيريهايي كه در اين زمينه صورت گرفت 8 دستگاه اينترنت پرسرعت(3G) در دكل هاي مخابراتي بافق نصب شده است و به زودي راه اندازي خواهد شد.

طلايي مقدم در ادامه خاطرنشان كرد: بيشترين تعداد دستگاه اينترنت نسل سوم تلفن همراه در بين شهرستانهاي استان يزد به شهرستان بافق اختصاص يافته است.

فرماندار بافق در اين زمينه از مساعدت و پيگيري هاي مديركل مخابرات استان يزد و رييس مخابرات شهزستان بافق تقدير و تشكر نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 تیر 1394 - 1:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرماندار چرا باید چیزی را یاداروری کنند تا بعدا پیگیری نمایید. چرا خودت خودکار پیگیری نمی کنی.

بافق سربلند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 تیر 1394 - 1:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از فرماندار جوان و پر تلاش شهرمان نهایت تشکر و قدردانی را مینماییم .و امیدواریم که شورای شهرمان هم با همدلی و همزبانی با مسئولین وبگفته رهبری با عمل به قانون شهر ی زیبا و شاداب داشته باشیم .

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 9 تیر 1394 - 9:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از رییس اداره مخابرات شهرستان بافق جای تشکر دارد و از پیگیری های ایشان متشکرم خسته نباشید

You cannot copy content of this page