برگزاری نشست کارگروه آموزش عالی شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 15 تیر 1394

DSC03501

اولین جلسه از سلسه جلسات کارگروه آموزش عالی شهرستان بافق با هدف بررسی راههای توسعه متوازن دانشگاههای شهرستان بافق در دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این جلسه که در محل سالن کنفرانس دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، روسای دانشگاههای آزاد اسلامی، پیام نور و علمی و کاربردی شهرستان حضور داشتند.

در آغاز این نشست، حسینعلی لازمی _ نماینده روسای دانشگاههای بافق در کمیته فرهنگی ، اجتماعی شهرستان _ هدف از این جلسه را اجرای مصوبه کمیته فرهنگی، اجتماعی بافق برای تحقق سند چشم انداز توسعه شهرستان ذکر کرد.

وی هدف دیگر این جلسه را ارتباط بیشتر دانشگاههای شهر دانست و با اشاره به وجوه مشترک این دانشگاهها، خواستار همه اندیشی برای حل مسائل شد.

در این نشست، روسای دانشگاههای شهرستان بافق با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه خود در زمینه تعداد دانشجو، تعداد هیات علمی و تعداد رشته های تحصیلی فعال، به مشکلات پیش رو اشاره کردند.

در این نشست همچنین بر استفاده مشترک از امکانات همه ی دانشگاهها تاکید و مقرر شد برای صرفه جویی در هزینه های فرهنگی، فعالیت ها در این حوزه با هماهنگی و همکاری سه مرکز آموزش عالی مستقر در بافق، انجام گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 تیر 1394 - 2:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
فکر نمی کنید تعداد اعضائ این نشست خیلی زیاد بودن ؟ خوب اعضائ هیئت علمی هر دو دانشگاه را هم دعوت می کردید تا مشکلاتشون را مطرح کنند

You cannot copy content of this page