بیانیه سپاه ناحیه بافق در حمایت از روز قدس

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 تیر 1394

سپاه ناحیه بافق با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سپاه بافق متن این بیانیه به شرح زیر است:

سی شش سال از صدور پیام تاریخی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد در قسمتی از این پیام آمده است «من از عموم مردم مسلمان جهان و دولتهای اسلامی می خواهم برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبان آن، به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی ، همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند»

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود. روزی که به واسطه بینشی عمق امام(ره)، دیگر فقط به قدس اختصاص نداشته، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز مقابله ملت های مسلمان در برابر قدرت ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است. از منظره آن پیر سفر کرده ، قدس روز احیای اسلام است، روزی که باید به همه ابرقدرتها هشدار داد دست از سر مستضعفان بردارند

امروز به رغم تلاش گسترده و دیرین قدرت های استکباری حامی رژیم صهیونیستی مسئله فلسطین از حصار غربی و رویکرد قومیتی خارج و رویکردی دینی به مسئله اول جهان اسلام و بلکه آحاد حق طلبان و آزادی خواهان جامعه بشری تبدیل شده است ، این رژیم جعلی منفور بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و دیر نخواهد بود روزی که مسلمین شاهد نابودی این غده سرطانی از جغرافیای امت اسلامی باشند . امام خامنه ای درخصوص روزقدس می فرمایند مسئله فلسطین از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد . مسئله فلسطین ، عرصه ی یک مجاهدت واجب و لازم اسلامی است ، هیچ حادثه ای ما را از مسئله ی فلسطین جدا نمیکند. ممکن است کسانی در صحنه ی فلسطین باشند که به وظیفه شان عمل نکنند ، حساب آنها جدا است اما مردم فلسطین، ملت فلسطین، مجاهدان فلسطینی مورد تایید و حمایت ما هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه بافق ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی ، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و هر گونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق و حق ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم می کند واز تمامی آحاد مختلف مردم و مومن و روزه دار دعوت می کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت ایران و مردم جهان در این راهپیمایی شرکت نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page