افتتاحیه طرح هجرت ۳ دانش آموزی شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 29 تیر 1394

به همت حوزه دانش آموزی افتتاحیه طرح هجرت ۳ شهرستان بافق با حضور رئیس آموزش و پرورش و معاونین و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و همچنین دانش آموزان پسر و دختر در سالن همایشات کانون شهید باهنر بافق برگزار شد

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج ؛ قاسم زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه پیرامون اهداف این طرح چنین گفت: طرح هجرت ۳ با اهداف مرمت و بازسازی مدارس توسط دانش آموزان و پرکردن اوقات فراغت آنها انجام میشود .

وی افزود : این طرح با تعداد ۱۴۰ نفر دانش آموز پسر و دختر در پایه دوم متوسطه انجام میشود که به ۱۴ گروه ۱۰ نفره تقسیم می شوند.

در ادامه حاج اصغر رنجبر رئیس آموزش و پرورش شهرستان ضمن حمایت همه جانبه از این طرح بیان کرد: یکی از اهداف مهمی که در طرح هجرت ۳ وجود دارد انجام کار گروهی برای دانش آموزان و شناخت یکدیگر و همچنین آشنایی با فنون مختلف در کنار درس می باشد.

وی همچنین ضمن تبریک توافق هسته ای ایران با ۱+۵ خاطرنشان کرد : این توافق انجام شده برگ زرین دیگری بر حقانیت و شایستگی این ملت است و ما نشان دادیم که راز موفقیت در همه میادین داخلی و خارجی همدلی و همزبانی بین همه مجموعه هاست.

در پایان حجت الاسلام دهستانی مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج ضمن تشکر از حضور دانش آموزان در این مراسم گفت : طرح هجرت ۳ و انجام این کارها همه بهانه ای است که دانش آموزان بتوانند با فنون مختلف آشنا شوند و توانایی های خود را پیدا کنند

وی افزود: کشور ما نسبت به کشورهای همسایه بسیار امن می باشد و ما این امنیت را مدیون حاکمیت و رهبری ولایت فقیه می باشیم.

IMG_8875

IMG_8879

IMG_8887


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page