تا زمانی که برای مشکلات شهر راهکار ارائه نشود کسی پاسخگو نخواهد بود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 29 تیر 1394

IMG_6638_wm.JPG

دکتر فتاحی در دوازدهمین مجمع هم اندیشی شهرستان بافق در جمع فرهیختگان این شهر گفت: بیان شدن خواسته عملکرد ارزنده ای است اما فقط نباید صرف شعار باشد.
وی افزود: تشکیل جلسات باید براساس اصول و قوانین خاص خود صورت گیرد و افرادی که در زمینه های مختلف توسعه و پیشرفت صاحب نظر هستند به مجمع دعوت شوند. مساعدت آنها همراه با ارائه راهکار می تواند مثمر ثمر باشد. تا زمانی که برای مسئله ومشکل شهر راهکار داده نشود کسی پاسخگو نخواهد بود.
وی اظهار داشت: مجمع هم اندیشی باید به واقع هم اندیشی در آن انجام شود. من می توانم به عنوان یک پزشک در حیطه کاری خود نظر بدهم و همکاری نمایم.
فتاحی ادامه داد:مردم بافق با نام قصبه طیبه و وحشی بافقی برای کشور شناخته شده اند. بافق مردمی فرهیخته و نجیب دارد و گاهی موارد به واسطه همین نجابت صدماتی به آنان وارد شده است.
با این نظر که افراد مغرض خوانده شوند مخالف هستم. مسئولین بالادستی شاید از روی اطلاعات کم است که تصمیمی می گیرند عذر و تقصیر ازسوی ما است که اطلاعات جامع و کامل به آنها ارائه ندادیم. نباید به سادگی به فردی اتهام زد.
فتاحی خاطر نشان کرد:راهکار مناسب همراه با ایده می تواند به مسئولین رده بالای کشور کمک شایانی در راه توسعه شهر داشته باشد. اگر راهکار بیان گردید و فعالیتی انجام نشد می توان از طریق راههای قانونی و به کارگیری مشاوره حقوقی برای رفع مشکل اقدام نمود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 تیر 1394 - 9:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چند نمونه از این راهکاراتون رو بگید ببینیم چیه؟

محمدحسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 تیر 1394 - 8:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای دکتر راست می گوید،
مگر ما توی بافق چند تا متخصص داریم. تعداد متخصصین بافق در رشته های غیر پزشکی از انگشتان دست فراتر نمی رود. چندتایی را هم که در حال تحصیل هسستند اصلاً به حساب نمی آورند. حتی چوب نیز لای چرخشان می کنند. . .

You cannot copy content of this page