دو مجتمع سنگ‌آهن میشدوان و فلات مرکزی ادغام شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 تیر 1394

با حکم مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) مجتمع سنگ آهن میشدوان با مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران ادغام شدند.
به گزارش ماین نیوز، در بخشی از این حکم آمده است که ضمن هماهنگی با معاونین و مدیران ذیربط در ستاد شرکت، نسبت به انتقال اوراق اداری، اموال و دارایی های مجتمع سنگ آهن میشدوان به مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران اقدام شود.

همچنین در این حکم اعلام شده است: فعالیت نیروی انسانی و همچنین پیمانکاران شاغل در سنگ آهن میشدوان تحت مدیریت مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران تداوم یابد و با هماهنگی هیات اجرایی آن مجتمع نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب و انجام برنامه ریزی لازم به منظور ساماندهی امور و پیشبرد عملیات اجرایی آن معدن در چارچوب سیاست های ابلاغی و برنامه های سالیانه اقدام شود.

لازم به ذکر است، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران دارای 4 محدوده معدنی سنگ آهن چاه گز، آنومالی شمالی، مجموعه معادن زاغیها و آنومالی است که تاکنون بیش از 610 هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده پر عیار تولید کرده است.

مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران در بافق یزد واقع شده است و به عنوان یکی از معادن استراتژیک در تولید سنگ آهن محسوب می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page