بافق خوراک برای فولاد ندارد؟!!!

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 مرداد 1394

تالار معاملات بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته شاهد صادرات ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی (عیار ۵۳ درصد) مجتمع سنگ آهن میشدوان به قیمت ۱۲ دلار و ۵۵ سنت در هرتن بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز در مجموع ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ تن سنگ آهن دانه بندی، انواع قیر و عایق رطوبتی به ارزش بیش از ۹ میلیون و ۴۷۶ هزار دلار برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز ۶۲ هزار و ۱۰۰ تن شمش بلوم ۱۵۰*۱۵۰ تولیدی شرکت فولاد خوزستان به ارزش بیش از۷۴۹ میلیارد ریال بورس کالای ایران توسط مشتریان خریداری شد.

همچنین این تالار در گروه آلومینیوم، شاهد داد و ستد یکهزار و ۸۰۰ تن بیلت و شمش آلیاژ شرکت ایرالکو بود.

علاوه بر این، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز معامله ۸ هزار و ۹۸۲ تن قیر،یک هزار و ۶۳۴ تن مواد پلیمری، ۹ هزار و ۸۷۵ تن مواد شیمیایی، ۱۰ تن آرگون، ۵۰ تن گوگرد گرانوله، ۵ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۸۰۰ تن وکیوم باتوم ثبت شد.

براساس این گزارش، ۴۴۰ تن شکر سفید کارخانه های قند شیروان، فریمان و نیشابور به قیمت ۲۱ هزار ریال معامله شد. در مجموع در این روز بیش از ۲۴۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 - 7:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از این نظر بایست گفت برای بافق خوراک نیست که سنگ آهن دنه بندی را به این قیمت ارزان و مفت می فروشند که این خود خیانت به مملک است.

You cannot copy content of this page