از ابتدای تشکیل ستاد دیه استان یزد 890 نفر محکوم مالی آزاد شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 14 مرداد 1394

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد:
از ابتدای تشکیل ستاد دیه استان یزد 890 نفر محکوم مالی آزاد شدند
اسلام افشون در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا” از آزادی 890 نفر محکوم مالی خبر داد و افزود: از ابندای تشکیل ستاد دیه استان یزد 890 نفر محکوم مالی به آغوش خانواده خود بازگشتند.
وی اظهار داشت: هفتمین جشن گلریزان در شهرستان بافق برگزار شد. قبل از این نیز مبلغ 600 میلیون تومان از دیگر خیرین شهرستان های استان جمع آوری شده است. در حال حاضر تقریباً 111 نفر محکوم مالی هست که برای آزادی آنان 140 میلیارد ریال نیاز می باشد تا زمینه آزادی آنها فراهم شود.
مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: سال گذشته 89 نفر با پرداخت 55 میلیارد ریال آزاد شدند و برای آنان مبلغ 116 میلیارد ریال لازم بوده است که کمیته صلح وسازش ستاد دیه استان با همکاری دادگستری وشورای حل اختلاف توانسته 61 میلیارد ریال از این مبلغ را گذشت بگیرد و به گونه ای رضایت مندی شاکیان فراهم شده است.
وی گفت: 5 محکوم مالی شهرستان بافق ازسال 91 تاکنون آن با مبلغ 140 میلیون تومان زمینه آزادی آنها فراهم گردیده است. 2 محکوم مالی دیگر این شهرستان که یکی در شرف بازداشت و دیگری در زندان به سر می برد نیاز به کمک بیش از 400 میلیون تومانی دارند امید است با همکاری کمیته صلح و سازش، شورای حل اختلاف و دادگستری مبلغی را به عنوان گذشت بگیرند و مابقی آن نیز تأمین شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page