بیش از 60 روحانی به مناطق شهری و روستایی بافق اعزام شدند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 2 مرداد 1391
رئیس تبلیغات اسلامی بافق:

رئیس سازمان تبیلیغات اسلامی بافق از اعزام بیش از 60 روحانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان بافق خبر داد.

حجت الاسلام ‘علی روحانی’ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا،افزود: از این تعداد 12 واعظ وروحانی به روستاهای منطقه و مابقی به نقاط شهری اعزام شدند.

وی گفت : درماه مبارك رمضان بیش از 60 مسجد برای فضیلت ماه مبارك رمضان و اقامه نماز جماعت وبرخی عبادات ویژه این ماه ، آماده شده اند

رئیس تبلیغات اسلامی بافق افزود : دربیشتر مساجد نماز جماعت در سه نوبت، برخی مساجد نیز در دو وقت و تعداد اندكی هم فقط جماعت مغرب و عشاء در آنها اقامه می شود.

حجت الاسلام روحانی اضافه كرد: روحانیون اعزامی علاوه بربیان احكام دینی با محوریت آسیبهای اجتماعی به شبهات نیز پاسخ می دهندتا خدای ناكرده جوان و نو جوانی از مسیر اسلام منحرف نشود.

وی افزود بصیرت افزایی در احاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانا و همچنین آشنا كردن این قشر عظیم جامعه با مسائل روز ایران و جهان از دیگر وظایف روحانیون درماه مبارك رمضان می باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی بافق همچنین گفت: درماه مبارك رمضان طرح تلاوت و قرائت قرآن كریم دربیش از 160 مسجد ، محافل مذهبی و منزلِ افراد در سطح این شهرستان آغاز شده است.

حجت الاسلام غلی روحانی گفت:‌ این طرح كه تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه دارد با استقبال جوانان و نوجوانان روبرو شده است ، و طراوت و نشاط خاصی به این محافل قرآنی داده است .

وی گفت: قرآن نور رحمت و هدایت به سوی سعادت است و تاكنون كامل‌تر و جامع‌تر از آن دستوری برای سعادت بشر نیامده و نخواهد آمد.

وی اضافه كرد : یادگیری و آموزش قرآن و مفاهیم والای آن و توجه به معارف نابش، از مشكلات جسمی، روحی و زندگی ما می كاهد و احساس آرامش را به بندگان خدا هدیه می كند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بمانعلی عبدللهی شیطوری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 فروردین 1395 - 5:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار عالی دستتان درد نکند

You cannot copy content of this page