خبرنگاران در راستای فرهنگ دینی گام بردارند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 16 مرداد 1394

خبرنگاران در راستای فرهنگ دینی گام بردارند
امام جمعه در آیین عبادی سیاسی این هفته گفت: 17 مرداد به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار پرتلاش و موفق ایران به روز خبرنگار نام گرفت.
وی اظهار داشت: لازم است این روز را به خبرنگاران شهرتبریک گفته و این نکته را متذکر شوم که خبرنگاران در راستای فرهنگ دینی گام بردارند. سایت ها و نشریات واقعیات جامعه را به طور شفاف و کامل منتقل کنند و از گزینشی کار کردن پرهیز نمایند.
وی در بخشی دیگر به ایجاد اشتغالزایی در مقوله نخیلات تاکید و بیان کرد: یک حرکت خود جوش اقتصادی می تواند عاملی برای رشد و توسعه جامعه باشد.
امام جمعه ادامه داد: شایسته است روی موضوع کشاورزی و نخیلات ابتکار و خلاقیت انجام شود.محصولات درخت خرما متعدد است و استفاده بهینه از آن می تواند به خودکفایی اقتصادی مردم بافق کمک شایانی داشته باشد. بارها شاهد هستم در سطح شهر خرمای برازجان یا دیگر نقاط گرمسیری کشور در بافق به فروش می رسد در حالی که خود ما می توانیم حداقل خرمای استان یزد را تامین نماییم و منبع درآمد خوبی برای خانواده ها فراهم کنیم.
خطیب نمازجمعه بافق اضافه کرد: تمام نگاه ها به سوی معادن است و همه تمایل دارند در معادن مشغول به کار شوند در حالی که مردم شهرستانی دیگر استان از وجود معدن بی بهره هستند و فقط کار و فعالیت خود را روی کشاورزی متمرکز کرده اند و در خیلی از موارد نیز موفق هستند.
وی از مسئولین جهاد کشاورزی خواست تا با تلاش و در اختیار گذاشتن امکانات به اقتصاد شهر و خانواده ها کمک کند.
سلیمانی همچنین به اثرات مخرب ماهواره اشاره و گفت: وجود ماهواره در خانواده ها باعث متزلزل شدن زندگی می شود. پایه های زندگی نباید سست شود تا بتوان برای رشد علمی کشور گامهای مثبت و موثری برداشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page