پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت روز خبرنگار

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 17 مرداد 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با 17 مرداد فرماندار بافق در پيامي ضمن تشكر از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رساني روز خبرنگار را تبريك گفت.

در اين پيام آماده است :

بسم الله الرحمن الرحيم

ن والقلم ما يسطرون

نامگذاري هفدهم مرداد بنام روز خبرنگار، فرصت ارزشمندي براي تبيين ارزش و منزلت والاي خبرنگاري و ارج نهادن به مقام شامخ تلاش گران سختكوش عرصه آگاهي و اميد است.

خبرنگاری حرفه ، هنر و عشقی است توأم با صداقت ، درستی و امانت داری که بی قرار بر مدار رویدادها و اتفاقات می کاود تا جان های تشنه دانستن را سیراب کند .

بی شک این روز پاسداشت کسانی است که همراه و همدل با دولت و ملت برای توسعه شهرستان بافق می کوشند و با کمترین چشم داشت، بیشترین خطرها را به جان می خرند و به حرمت قلم سعی در نگاشتن حقیقت دارند.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و شهیدان والامقام عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران عزیز ، صاحبان قلم و اندیشه و فعالین عرصه مطبوعات و رسانه های گروهی شهرستان بافق و کشور عزیز اسلامی تبریک عرض نموده از خداوند منان توفیقات روزافزون خبرنگاران پرتلاش را در انجام رسالت و اهدافشان تحت توجهات حضرت بقیه ا…الاعظم (عج) و در سایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

33


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page