نفعی از معدن سنگ بیشه درعایدبافق نمی شود/ تاکید برحوزه انتخابیه بافق، بهاباد و مهریز

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 3 مرداد 1391

سخنگوی شورای اسلامی  شهر بافق درنشست خبری در زمینه دریافت عوارض معدن سنگ بیشه در و تخریب این محدوده، گفت: همانطور که در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی بیان کردیم الان در این محدوده با قبرستانی از سنگ های بریده شده در این طبیعت بکر مواجه می شویم  و این در حالی است که هیچ عوارضی حتی یک ریال عاید شهرستان بافق نمی شود.

 سیدکاظم عباس زاده خاطرنشان کرد: رایزنی هایی در  زمینه جذب عوارض این معدن سنگ داشتیم و حتی شهیدزاده رئیس امورمالیاتی بافق هم در این خصوص پیگیری هایی انجام داده ولی بجایی نرسیده است.

این عضو شورای شهربافق همچنین در خصوص حوزه انتخابیه گفت: با توجه به مطالبی که در خصوص قوت گرفتن حوزه انتخابیه بافق، بهاباد و اردکان به اطلاع بنده رسید با حجت الاسلام زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تماسی داشتم و نماینده بافق نیز احتمال این موضوع را رد نکردند.

وی یادآورشد: گزینه مورد نظر شورای شهر و مردم بافق برای حوزه انتخابیه همچنان سه شهرستان؛ «بافق، بهاباد و مهریز» است و روی آن تاکید داریم و از مسئولین نیز درخواست تحقق این خواسته را داریم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 7:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای عباس زاده جسارتا با حرف زدن کاری از پیش نمی برید لطفا تمام زمینه هایی را که مطرح کردید تا به ثمر رسانیدن آن پی گیری کنید .

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 7:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

معلومه مشه این معدن سنگ مال کیه

دخیل عباسش حمایتت میکنیم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1391 - 10:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب حجت السلام والمسلمین دکتردخیل عباس زارعزاده مهریزی ماهمگی به شماکه نماینده ای شجاع وحق طلب هستید وازقدرت بالای بیان هم برخورداریدایمان اعتقاد واعتماد داریم وهمگی هم میدانیم حوزه موردنظرحضرتعالی هم درچهارسال آینده حوزه دلخواه مردم بافق مهریزوبهابادهست وامیدواریم با پیگیریهای مستمرجنابعالی تحقق پیداکند.انشاالله

You cannot copy content of this page