وفاق و همدلی مردم بافق زبانزد است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 19 مرداد 1394

نماینده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

وفاق و همدلی مردم بافق زبانزد است

نماینده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پنجمین جلسه ارائه پیشرفت طرح های صنایع جوار معدنی و توسعه شهرستان در راستای عملی شدن مفاد صورتجلسه اظهار داشت: جای بسی تقدیر از همراهی مردم وجود دارد. نکته ی جالب در شهر بحث وفاق و همدلی است. این اتحاد، در صحنه بودن و احساس مسئولیت زبانزد استان و حتی کشور شده که باید قدردان آن بود.

حسین ندافیان گفت: مردم امروز به مسائل ریز و درشت شهر واقف و نگران آینده شهر، خود و خانواده هستند. ای کاش درصدی از این فضای همدلی در گذشتگان اتفاق افتاده بود.شهرستانی از نظر قدمت با دیگر شهرستانهای استان فاصله زیادی دارد اما از لحاظ توسعه از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

وی افزود:  بیست نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در چند سال قبل برای بازدید از معدن و شهر به بافق سفری داشتند. پس از بازدید از روند طرح ها در خصوص ورود به اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی سوالاتی مطرح شد که پاسخ دادم کسی با اصل 44 مخالفت ندارد. بر سفارش مقام معظم بر اجرایی شدن این اصل صحه می گذاریم. اما با توجه به این که در بند اول و دوم اشاره به برقراری عدالت اجتمایی در جامعه شده سوال مردم بافق این است که چرا خصوصی سازی از معدن آغاز شده است. چرا صنایع خصوصی سازی را شروع نکنند؟ یا حداقل در کنار بردن ذخائر معدنی صنعت نیز ایجاد شود.

ندافیان ادامه داد: این پاسخ از سوی تمامی نمایندگان پذیرفته شد و حال اجرای مفاد صورتجلسه در راستای صنعتی شدن منطقه است.

وی جلسه بازگشایی پاکت های مناقصه را در تهران مثبت ارزیابی و بیان کرد: اجرای مفاد صورتجلسه با همت مردم و مسئولین انجام می شود. در صحنه بودن مردم با شرایط و ضوابط خاص باید در بافق ماندگار بماند.آیین نامه کارگروه نیز بزودی تنظیم و برنامه ریزی پیرامون ورود به فعالیت های دیگر انجام خواهد شد.

ندافیان در پایان از همکاری مسئولین تشکر کرده و گفت: امیدواریم این همراهی استمرار داشته باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی نژاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 مرداد 1394 - 2:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدا قوت بسیجی

You cannot copy content of this page