کاروان پیاده بیت الرضای بافق روز دوشنبه وارد تربت حیدریه شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 21 مرداد 1394


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اعضای این کاروان متشکل از 150 نفر دانشجو، طلاب و اقشار مختلف یک ماه قبل سفر خود را آغاز و امروز پس از طی حدود هزار کیلومتر به تربت حیدریه رسیدند.
مدیر این کاروان گفت: این بیست وسومین سفری است که اعضای این کاروان با عشق و ارادت به امام رضا(ع) و با هدف احیاء سیره ائمه اطهار(ع) و تزکیه نفس، انجام می دهند.
حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی افزود: این کاروان در این مسیر با گذشتن از 85 روستا و دهستان و پنج شهرستان، با استقبال گرم و صمیمی مردم این مناطق روبرو شدند.
وی برگزاری کلاسهای تزکیه و امام شناسی، نماز جماعت و قرائت دعاهای مختلف را از برنامه های تدارک دیده شده در طول این مسیر برای زائران ذکر کرد و گفت: اعضای این کاروان پیاده همچنین از اماکن مقدس و آثار تاریخی واقع در مسیر هم دیدن کردند.
طباطبایی گفت: در این سفر معنوی با همت و بخشش یکی از زائرین پیاده به نام ابوالفضل محمدیان فردی زندانی با دیه 80 میلیون تومان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
مدیر این کاروان گفت: این کاروان پیاده تاکنون از شهرهای بهاباد، طبس، گناباد و فردوس عبور کرده است و طبق برنامه تا چهار روز دیگر به مشهد مقدس خواهد رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page