شهرداری بافق باور دارد اصحاب رسانه نیتی غیر از کمک به رفع مشکلات مردم ندارند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 24 مرداد 1394

سرپرست شهرداری بافق در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نقش وجایگاه خبر نگاران را مهم و ستودنی خواند و گفت: انعکاس و بیان مسائل ومشکلات برای جلب توجه مسوولان و پیگیری آنها برای رفع کاستی ها لازم و به نفع مردم است.

سید علی نوروز زاده، یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامیداشت و با تبریک روز خبرنگار افزود: مجموعه شهرداری بافق باور دارد که اصحاب رسانه قصد و نیتی غیر از کمک به رفع مشکلات مردم ندشته و نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: این قشر تلاشگر می تواند زوایای پنهان در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی را که بعضا از چشم مسولان پوشیده و مغفول مانده است، با صداقت منعکس کند.

نوروز زاده، به فقه خبرنگاری و حفظ کرامت انسانی هم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید بدون تخریب ،تهمت و افترا، انتقاد سازنده خود را مطرح کنند تا مسوولان در صد رفع مشکلات موجود بر آیند.

سرپرست شهرداری بافق، جلب رضایت مردم و خرسندی جامعه را یاد آور شد و افزود: اصحاب رسانه پس از اطلاع و بررسی از صحت و سقم رویداد آن را منتشر کنند تا از میزان بار روانی و نا آرامی جامعه کاسته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
حاجی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مرداد 1394 - 8:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

راست میگه خدائیش عجب خبرنگارهایی داریم انگارتمام مشکلات شهرداری درزمان شهرداربودن تفکری بدبخت بودچراکه براشون روزخبرنگاری نمی گرفت.درزمان آقای عفتی این امرمحقق شدودرعوض خبرنگارهانیزسنگ تمام گذاشته وهیچ ایرادی به کارایشان نگرفتندحالاآقای نوروزاده هم استادشده میدونه چکارکنه

You cannot copy content of this page