به اعتراف مسئولین ستاد مرکزی ،دانشگاه علمی کاربردی بافق در تمامی مراکز وابسته دانشگاهی کشور رتبه اول را دارد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 26 مرداد 1394

 

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان بافق با حضور امام جمعه، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین در محل سالن سینما قدس آهنشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید جواد سلیمانی ضمن تبریک روز دختر گفت: مراسم تودیع و معارفه امری طبیعی است. اما آنچه حائز اهمیت می باشد این است که در دوران مسئولیت خود چه فعالیت و عملکرد مثبتی را ارائه داده ایم.

وی اظهار کرد: رییس سابق دانشگاه علمی کاربردی بافق در راستای شکوفایی دانشگاه تلاش های زیادی کرده است. این دیدگاه در مسئولین شهرستان هم وجود دارد. اما نظر مسئولین و مقامات بالا آن است که مدیریت دانشگاه برعهده فردی گذاره شود که از نیروی دانشگاه باشد.

سلیمانی اضافه کرد: تلاش ها و زحمات مهندس قنبری زاده را ارج نهاده و امیدواریم با وفاق و همدلی که در مجموعه وجود دارد موفقیت بیش از پیش دانشگاه را شاهد باشیم. همکاری مستمر کارکنان قطعا در این امر کار ساز خواهد بود.

در ادامه فرماندار نیز تودیع و معارفه را فرصتی برای بازنگری در اعمال و رفتار افراد دانست و گفت: زمان پس از مرگ جایی است که دیگر راهی برای بازگشت وجود ندارد و چه خوب است که انسان در این دنیا در اعمال خود یک بازنگری و تجدید نظری داشته باشد.

وی اظهار کرد: وحدت و تعامل ارزنده ای در مجموعه شهرستان وجود دارد. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و از رییس جدید دانشگاه حمایت بعمل خواهد آمد.

طلایی مقدم افزود: دانشگاه علمی کاربردی در سند چشم انداز توسعه شهرستان جایگاه رفیعی دارد و امیدواریم رشته های تحصیلی متناسب با آینده بافق مد نظر قرار گیرد.

وی اشاره نیز به مسائل و مشکلات دشت یزد_اردکان داشت و بیان کرد: با توجه به شتابی که در طی این دو سال در توسعه بافق لحاظ شده امیدواریم این تجربه برای بافق رخ ندهد.

صدرا ابرقویی رییس دانشگاه علمی کاربردی استان نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت گفت:  به اعتراف مسئولین ستاد مرکزی دانشگاه علمی کاربردی بافق در تمامی مراکز وابسته دانشگاهی کشور رتبه اول را دارد.

وی اظهار کرد: این موفقیت ناشی از فعالیت های شبانه روزی و صادقانه افرادی است که در این شهرستان با دانشگاه همسو و همراه بوده آمد. “قنبری زاده” صادقانه بودن هیچ گونه چشمداشت شخصی برای ارتقاء دانشگاه فعالیت کرد.

ابرقویی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی بافق به جایگاهی دست یافته که دانشجویان از اقصی نقاط کشور برای ادامه تحصيل به این مرکز مراجعه می کنند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد افزود: رشته های تحصیلی دانشگاههای کشور باید به گونه ای باشد که بتواند نیاز جامعه را برآورد سازد. درحال حاضر 1100 مرکز علمی کاربردی در کشور فعالیت دارند که از این تعداد 25 مرکز با 11000 هزار دانشجو متعلق به مراکز استان یزد است.

وی بیان کرد: باید به دنبال راه اندازی چرخه فولاد در استان خصوصا در بافق بود.سرمایه گذاری نهایی باید مد نظر باشد تا از آلايندگی و مسائل زیست محیطی کاسته شود.

ابرقویی خاطر نشان کرد :در جهت تولید و توسعه پایدار باید به گونه ای قدم برداشت که پهنه مرکزی کشوری از سکنه خالی نشود. استان یزد از استان هایی است که از نظر داشتن آب و هوای خوب در مضیقه است و انصاف نیست که آلاینده هایی هم در استان جای داده شود.

قنبری زاده نیز در مراسم تودیع و معارفه به بیان گوشه ای از عملکرد خود پرداخت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های رییس سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد و مریم امراللهی به عنوان رییس جدید دانشگاه علمی کاربردی بافق منصوب شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
تشکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مرداد 1394 - 9:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تقدیر اززحمات استاد گرامی جناب آقای قنبری برای سرکارخانم میراللهی امید موفقیت دارم.خوشحالم ازاینکه بانوی فرهیخته بافقی بالاخره قبول زحمت نموده ومسـ,ولیت خطیراداره دانشگاه راپذیرفتند.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 27 مرداد 1394 - 10:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
با اینکه من در دانشگاه علمی کاربردی درس نخواندم ولی تعریف و سخت کوشی آقا قنبری را خیلی از داداش شنیدم و وقتی ساختمان های جدید دانشگاه را دیدم واقعا بهش تبریک گفتم به خاطر این مدیریت قوی و سخت کوشی

You cannot copy content of this page