قدر امنیت کشور خود را بدانیم و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 مرداد 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن ، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک کرامت، گردهمایی حلقه های طرح صالحین بسیجیان پایگاه نبی اکرم (ص) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در مورخ 27 مردادماه در محل مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار گردید.
در آغاز این مراسم رضایی پور جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهمن اسلامی ایران، اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مرهون جانفشانیها و دلاورمردیهای آزادگان، جانبازان و جانفشانی شهدای والامقام این مرز و بوم و در رأس آن تدبر و رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستیم .
رضایی پور در ادامه سخنان خود مهمترین مسأله امروز کشور را نفوذ دشمن به داخل کشور ، جنگ نرم از طریق ماهواره، اینترنت، موبایل و…. برشمرد و هدف را ضربه زدن به نظام و انقلاب دانست.
وی همچنین گفت: امروز جبهه جنگ ما، در خانه ماست و ما بایستی بسیار مواظب و هوشیار باشیم تا دشمن نتواند اهداف و برنامه های خود را از طریق سایبری به ما تحمیل کند.
در ادامه جلسه ، حجت الاسلام والمسلمین گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و تقدیر و تشکر ازمدیر عامل و فرمانده و جانشین پایگاه نبی اکرم (ص)شرکت سنگ آهن مرکزی ، با بیان خاطراتی از دوران قبل و بعد از انقلاب، نکاتی را بیان نمود.
حجت الاسلام گندمی بیان کرد: اسلام ستیزی، اسلام هراسی، اسلام گریزی و اسلام سازی ، چهار برنامه مهمی است که دشمن در جهت تحریف واقعیت های دینی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می نماید.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: راه نفوذ آمریکا در ایران در هیچ عرصه ای وجود ندارد، افزود: انتظار ما از خانواده های این مرز و بوم این هست که ماهیت خبیث دشمن اصلی ما که همان آمریکای جنایتکار است را به فرزندان خودشان یادآور شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد افزود: رمز و راز انقلاب اسلامی همواره اخلاق دینی واسلامی بود. که اوج آن در دوران جبهه و جنگ بود که رزمندگان و اسرای ما اخلاق محوربودند و فرهنگ اسلامی را بر جبهه حکم فرما ساختند.
حجت الاسلام گندمی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به بسیجیان خاطرنشان کرد: دغدغه امروز ما جنگیدن نیست. اما اگر کسی بخواهد فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) ما مسلمانان را مورد اهانت قرار دهد، او را نابود خواهیم کرد.
وی در پایان به نقل از فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: این انقلاب اسلامی، مسیر خود را طی میکند و ما بایستی از این قافله عقب نیفتیم، بسیجیان را دعوت به مطالعه در حقیقت اسلام و بصیرت و هوشیاری در تمامی عرصه های زندگی نمود و افزود: قدر امنیت کشور خود را بدانیم و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه در جامعه اسلامی باشیم.
قابل ذکراست در پایان این مراسم، لوح تقدیری توسط حجت الاسلام گندمی به پاس زحمات و پیگیری مجدانه رضایی پور،جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم (ص)، به عنوان نماینده و مسئول طرح صالحین در شرکت سنگ آهن مرکزی، اهدا گردید.

تشکیل-حلقه-صالحین

DO3P7678-200x300

DO3P7674-300x200


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page