فرزندان ممتاز رده های مختلف تحصیلی اصناف و بازاریان بافق تشویق می شوند

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
جمعه - 6 مرداد 1391

 رئیس مجمع امورصنفی بافق گفت: به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی متفاوتی را در دستور کار داریم و سعی داریم همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن(ع) ضیافت افطاری را با حضور امام جمعه و فرمانداربافق و سایر مسئولان، اصناف و بازاریان شهرستان داشته باشیم.

علی اصغربرزگری ادامه داد: در این مراسم از زحمات کارگروه خیرین اصناف شهرستان که در برگزاری  مراسم های فرهنگی و مذهبی با این مجمع همکاری و مشارکت داشتند با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تشکر می شود.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز افتتاح بخش دوم ساختمان مرکزی مجمع امورصنفی شهرستان بافق را در دستورکار داریم

این عضو شواری اصناف کشور خاطرنشان کرد: سعی داریم مشارکت و همکاری بازاریان و اصناف شهرستان را در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی داشته باشیم و از راهنمایی ها و همراهی بیشتر این قشر تاثیر گذار در جهت پیشرفت شهرستان و اهداف مجمع امورصنفی بهره ببریم.

وی یادآورشد: قصد داریم همانگونه که قبلا وعده داده شد برای تشویق فرزندان ممتاز رده های مختلف تحصیلی اصناف و بازاریان شهرستان بافق  هدایایی به رسم یادبود اهدا نماییم.

رئیس مجمع امورصنفی بافق افزود: بدین منظور لازم است فرزندان اصناف و بازاریان شهرستان که در رده های ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاهی حائز رتبه های برتر شدند تا پایان مردادماه 91 مدارک تحصیلی تایید شده از واحد آموزشی تحصیلی خود را به روابط عمومی مجمع امورصنفی بافق تحویل دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page