پیمانکار لوله گذار شرکت گاز در کار خود تعلل دارد

دسته: عمومی
۷ دیدگاه
یکشنبه - 22 شهریور 1394

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری بخش مرکزی بافق:

پیمانکار لوله گذار شرکت گاز در کار خود تعلل دارد

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری گفت: پیمانکار لوله گذار شرکت گاز می بایست ظرف 5 روز پس ازلوله گذاری کار را به شرکت تعاونی دهیاری تحویل دهد اما گاهاً در برخی موارد انجام این کار یک ماه  به طول می انجامد.

فریدون میرزایی اظهار داشت: پیمانکار مرمت پس از تحویل کار می توانند وارد عمل شود و طبق قراردادی که با شهرداری منعقد شده ظرف مدت 20 روز کار مرمت و آسفالت کوچه ها را به اتمام برساند.

وی افزود: تعلل در کار توسط پیمانکار لوله گذار شرکت گاز باعث می شود تا کار مرمت نیز با تاخیر روبرو شود. چند وقت پیش موضوع تاخیر در تحویل کار طی نامه ای به شرکت گازارسال شد.

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری بیان کرد: گلایه و شکایت مردم در این زمینه مطرح می گردد و پیمانکار مرمت را مقصر می دانند اما لازم است این نکته نیز اضافه شود که برای لوله گذاری یک متر از زمین گودبرداری شده و پس ازپایان کار زیر اساس ریخته می شود. ظرف یک الی دو روز آب دهی صورت گرفته تا با این کاردر فصل زمستان و بعد ازآسفالت کوچه ها نشست پیدا نکند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کوچه کلوپ ورزشی بعد از گذشت دو هفته هنوز آسفالت آن انجام نشده و مردم برای تردد با مشکل روبرو هستند بیان کرد: این کوچه پانزده روز است که تحویل شرکت پیمانکار مرمت داده شده و روز گذشته آسفالت آن به پایان رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 شهریور 1394 - 6:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دروغه مشکل از همی… هست

عسکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 12:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کوچه بیت العباس 24 مرداد لوله گذاری آن پایان یافت ولی تاکنون هنوز انتهای آن اسفالت نشده اونوقت شما میگید کوچه کلوپ چرا مرمت نشده؟

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 12:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ناظر مرمت کوچه ها در نظرات کاریکاتور آقای قائمی اعلام کرده چون حقوقش کمتر از کارگرهای معدن است نظارت نمیکنه

محمد علی پورفلاح بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
متاسفانه کار ارزشمند گازرسانی به بافق، با تعلل پیمانکاران و ایجاد مشکل و مزاحمت برای مردم، به کام بافقی ها تلخ شده است. من ساکن محله چهارپرگارم و الان بیش از یک ماه است که برای مردم محله مزاحمت و مشکل فراهم شده است.
کیفیت کار پیمانکاران مخصوصا در قسمت ترمیم بسیار پایین است. بطوری که بعد از لوله گذاری گاز، عملا تمام کوچه ها به روکش آسفالت نیاز پیدا کرده است.ونکته دیگر آن است که می گویند هنوز در یک مرحله دیگر باید کوچه ها برای نصب انشعاب کنده شود. عقل سلیم حکم می کرد در همین مرحله انشعاب ها نیز انجام گیرد تا نیازی به حفاری دوباره نباشد.

    دهقان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام جناب پورفلاح
    در همه شهرها لوله گذاری کوچه ها انجام گرفته و بعد از جواب دادن تست های نهایی و تزریق گاز اقدام به نصب علمک می کنند اگر بخواهند در یک مرحله کوچه ها را بکنند ممکن است بیست روز طول بکشد تا کار نصب علمکها تمام شود .
    برخی از دوباره کاریها اجتناب ناپذیر است

علیرضا فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 1:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
با تشکر از تمام مسئولین که در امر گازرسانی خدمت مینمایند ، نکته ای که عزیزان فرموده اند کاملا صحیح است
الان در بعضی از کوچه ها مدت زمان زیادی از نصب لوله های گاز میگذرد و خبری از مرمت اسفالت های تخریب شده نیست و نیز در بعضی موارد محل نصب علمک ها هنوز مرمت نشده و یا بصورت سرسری و بدون دقت دیوارها مرمت شده اند که جای گله دارد.
به شرکت گاز هم که مراجعه میشود شماره ناظر ، جناب اقای زارع را میدهند که ایشان اصلا جواب تلفن را هم نمی دهند
خواهشمنداست رسیدگی نمایید

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 شهریور 1394 - 7:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
متاسفانه پیمانکار گاز فکر مکنند برای رضای خدا دارند کار می کنند علاوه بر استفاده از برق مردم برای حفاری توقع دارند مردم کوچه ها را تمییز کرده وتازه منت سر مردم می گذارند که برای شما داریم گاز میکشیم سری به کوچه های فرعی مابین بیت العباس تا مسجد حجت بزنید تا مشکلات مردم راببنید

You cannot copy content of this page