شورای پشتیبانی سواد آموزی بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 7 مهر 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رئیس اداره سنجش سواد آموزی استان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن تسليت كشته شدن جمعي از زائران ايراني در مراسم منا ، ضمن تاكيد بر ريشه كن كردن بي سوادي در جامعه خاطر نشان كرد : بی سوادی خسارات زیادی به جامعه تحمیل می کند که قابل جبران نیستند.

سيد مهدي طلايي مقدم گفت: سازمان نهضت سواد آموزي بر اساس ضرورتي كه امام خميني (ره) در آن برهه از زمان احساس كرد ، تشكيل داد.

وي با اشاره به تدوين سند توسعه سواد آموزي شهرستان بافق گفت: به منظور شناسایی و پالایش واقعی افراد بازمانده از تحصیل یا محروم از نعمت سواد جلسات و مكاتباتي با ادارات شهرستان صورت گرفته كه اكثر ادارات شهرستان در اين خصوص اقدامات لازم را انجام داده اند.

رئیس اداره سنجش سواد آموزی استان در این نشست از کسب رتبه اول پالايش بانك اوليا بي سواد دانش آموزان در كشور خبر داد و گفت : بافق جزء اولين شهرستان باسوادي اولياء دانش آموز در سطح استان يزد را دارد.

حسن حاضري افزود: امروزه افتخار آموزش و پرورش بافق اين اسن كه از اولياء دانش آموزان در رده سني 14- 49 سال بي سوادي وجود ندارد.

وي با اشاره به دوره هاي سواد آموز و جامعه هدف سواد آموزي گفت : يكي از برنامه هاي نهضت شواد آموزي با سوادي كامل است كه پس از طي كردن دوره هاي تحكيم و انتقال محقق مي شود.

IMG_7618 IMG_7619 IMG_7620


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناظمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 مهر 1394 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام به کلیه مدیران زحمتکش.
امسال از طرف مدیریت مدرسه شاهد شهید رجایی به دانش آموزان اخطار داده شده که در صورت عدم پرداخت شهریه تا آخر همین هفته مدرسه از ورودآن دسته دانش آموزان به مدرسه جلوگیری میکند.صحبت از پرداخت یا عدم پرداخت شهریه نیست.گلایه از طرز برخورد مدیریت مدرسه است .واقعا” یک کارمند فرهنگی نباید بداند مسائلی که به دانش آموز مربوط نیست را شایسته نیست که با روان او کارکند . به اصطلاح خودشان چه چیز را میخواهند ثابت کنند. مدیریتشان را. به چه قیمتی . شاید پدری به خاطر اوضاع مالی در مقطعی نتواند پرداخت کند.بعداز اون مگر دانش آمور والدینش مرده اند که آنها دانش آموز را تهدید میکنندو باعث میشوند که جوانی در اوج غرور در مقابل دوستان دیگرش خجالت بکشد وواقعا” خجالت آوره

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 مهر 1394 - 11:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بجای این جلسات ی فکری به مدارس بکنید
اول سال مدرسه نمونه فقط دنبال پول گرفتن است نه به فکرتحصیل ودرس ومشق دانش آموزان
چندسال پیش نه پولی میگرفتندوحتی نهاردانش آموزان رامی دادنندولی الان معلمین متاسفانه فقط وفقط به فکرپول وپول وپول.متاسفم برای آموزش وفرهنگ مملکت.متاسفانه معلمین به فکردرس دانش آموزان نیستندکه دراین خصوص بایدچاره ای جدی اندیشیدوگرنه آینده به فناخواهدرفت.

You cannot copy content of this page