ديدار فرماندهي و پرسنل نيروي انتظامي بافق با فرماندار شهرستان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 16 مهر 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، فرماندهي و پرسنل نيروي انتظامي بافق با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان ديدار كردند.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي ، با قدردانی از تلاشهای فرمانده نیروی انتظامی و همکاران وی به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در شهرستان اشاره داشت و گفت: امنیت این شهرستان بر اساس تدبیر و اندیشه شما شکل می گیرد و ما نیز به عنوان یک همكار در کنار شما هستیم و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات به حداقل برسد.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد براينكه نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند ، اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی تلفیقی از شعار سال مقام معظم رهبری است، لذا باید تلاش کرد تا موجی از همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان انتظامی در شهرستان به وجود آيد.

وي با اشاره به توسعه شهرستان بافق در حوزه صنايع و معادن و افزايش راههاي مواصلاتي گفت: با توجه به اينكه در سالهاي آينده بافق به يك شهرستان مهاجر پذير تبديل خواهد شد و افراد جوياي كار با فرهنگ ، رفتار و ديدهاي مختلف وارد شهر خواهند شد مي بايست با تدابير بلند مدت ، بازنگري فعاليتهاي امنيتي و بررسي رويكردهاي سند توسعه شهرستان ، آرامش ، امنيت و نظم را براي همشهريان فراهم آوريم.

در ابتداي این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بافق گزارش عملکردی در حوزه برنامه های ارتقاء امنیت اجتماعی ، مبارزه قاچاق مواد مخدر و افراد مخل نظم و امنيت ارائه داد.

سرهنگ فرهاد بيگلري افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با هوشیاری و پیگیری شبانه و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسايي و متلاشي كردن دو باند توزيع مواد مخدر و سرقت احشام شدند .

وی در ادامه عملکرد شش ماهه نخست سال جاري نسبت به سال گذشته چنين گفت :

افزایش 77 درصدی کشف مواد مخدر در سطح شهر و محورهاي مواصلاتي شهرستان

کاهش 33 درصدی تصادفات فوتی در سطح شهرستان

کاهش 25 درصدی تصادفات جرحی داخل شهر

کاهش 98 درصدی سرقت احشام

كاهش 37 درصدي سرقتهاي عادي

افزایش ۱۰ درصدی کشف سرقت

IMG_8136 IMG_8139 IMG_8140 IMG_8146


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مهر 1394 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
امروز پنج شنبه معلمان سراسر کشور برای دستیابی به خواسته های خود تجمع اعتراضی برگزار کردند . اگر در بافق هم چنین تجمعی برگزار شده است اخبارش را در سایت قرار دهید .
ضمن تشکر از نیروی انتظامی به خاطر همدلی با معلمان .

You cannot copy content of this page