طرح فاضلاب بافق 27/5 درصد پیشرفت داشته است

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
یکشنبه - 19 مهر 1394

مدیر طرح فاضلاب شهری بافق :
طرح فاضلاب بافق 27/5 درصد پیشرفت داشته است
مدیر طرح فاضلاب شهری گفت: طرح فاضلاب شهری بافق با بیش از 27/5 درصد پیشرفت در حال اجرا است.
حجت ا… عبدالله پور در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا ” اظهار داشت: طرح فاضلاب شهری طبق روال گذشته در حال انجام می باشد. قبل از سال کار فقط در رابطه با لوله گذاری بود و بعد از سال کار اجرایی منهول ها نیز در دست اقدام است.
وی افزود: کار اجرایی منهول ها چشم گیر نیست و در قسمت های مختلف شهر این کار انجام می شود. اجرای کار منهول ها در فاصله 60 الی 70 متری است.
عبدالله پور ادامه داد: کار با برنامه زمانبندی در حال اجرا است. و به هیچ وجه سرعت کار کم نشده است. شرکت پیمانکار “کار آب پی” در محل انقلاب 26 و محله ی مظفریه فعالیت دارد.
وی در رابطه با این سوال که شرکت پیمانکار مدعی است مبلغی بابت کار انجام شده از شرکت سنگ آهن طلب دارد گفت: پیمانکار تمایل دارد که همیشه موضوع طلبکاری خود را مطرح کند. اما اگر در ذهنتان این گونه باشد که شرکت سنگ آهن در این زمینه کوتاهی نموده و مطالبات را پرداخت نکرده است و به همین علت کار متوقف شده است صحیح نمی باشد.
مدیر طرح فاضلاب شهری در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال در زمینه این که چرا کارگاه شرکت پیمانکار تعطیل است بیان کرد: کارگاه متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه است. فردی آن را از اداره اوقاف اجاره نموده و باز وی کارگاه را به شرکت ” کار آب پی” اجاره داده است. اختلاف بین اجاره دهنده و مالک وجود دارد.
وی در رابطه با روند پیشرفت طرح عنوان کرد: 18 ماه طبق برنامه زمان بندی از شروع پروژه گذشته است. و کار با 27/5 درصد پیشرفت در حال اجرا است. تقریبا 36 کیلومتر کار اجرایی به اتمام رسیده؛ و بخش تکمیلی طرح 70 درصد می باشد.
وی افزود: 35 درصد کار هنوز منهول گذاری نشده است. و تاکنون مبلغ 9 میلیارد تومان برای اجرای طرح (شرکت پیمانکار کار آب پی و کویر نو آب یزد) هزینه شده است.
عبدالله پور گفت: طبق قرارداد با شرکت های پیمانکار می بایست 50 درصد کار به اتمام رسیده باشد. بنابراین آن رضایتی که واقعا باید از روند اجرای طرح باشد وجود ندارد. بافق منطقه ی است که فعالیت برای اتباع خارجی ممنوع است. به همین منظور دست و بال پیمانکاران تا حدودی در این زمینه بسته شده است.
مدیر طرح فاضلاب شهری در پاسخ به این سوال که آیا مخفی نمودن تعطیلی کارگاه توسط شما واقعیت دارد به گونه ای که مدیر عامل شرکت سنگ آهن از این موضوع بی اطلاع می باشد با خنده اظهار داشت: جلسه هفتگی مدیران طرح ها با مدیر عامل برگزار می شود. مدیران موظفند از روند پیشرفت طرح ها گزارشی ارائه دهند. خدا را شکر هر کجا مشکل و گرفتاری وجود داشته است از مدیریت شرکت کمک گرفته ایم.
حجت ا… عبدالله پور پیرامون موضوع مطالبات کارگران از شرکت پیمانکار ” کار آب پی ” تصریح کرد: مدیر عامل شرکت سنگ آهن کم وبیش از وضعیت شرکت پیمانکار مطلع است. پیگیری می شود تا مطالبات پیمانکار مستقیم به کارگران پرداخت شود. گرچه این کار در حیطه وظایف ما نیست.
مدیر طرح فاضلاب شهری بافق در پایان گفت: شرکت سنگ آهن با ازاء سرمایه گذاری خود به مدت 36 سال از پساب این پروژه که حدود 80 الی 100 لیتر آب در ثانیه است برخوردار خواهد بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مهر 1394 - 10:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام اقای عبدالله پور چه خبر از اقای مقرب شرکت کار آب پی ……….

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مهر 1394 - 8:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بافق خیلی کارهای دیگری داشت که انجام بشه.فاضلاب فعلاخیلی ضرورت نداشت باتوجه به بافت قدیمی شهرکه استفاده ازفاضلاب رامشکل ودربعضی مواقع غیرممکن می کند

مخالف خصوصي سازي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مهر 1394 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

يه نفر به آقاي عبدالله پور بگه كوچه ي ما الان 5 ماه است كه لوله گذاري شده ولي آسفالت آن كامل نيست چه مدت بايد طول بكشه تا كامل شه . فكر كنم مديريت ضعيف عمل مي كنه

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مهر 1394 - 11:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این طرح قرار بود سه سال تمام شود ولی بعد از 18 ماه 28 درصد پیشرفت داشته حلا حساب کنید چند سال طول می کشد دست مسئولین درد نکند حداقل تابلو های روز شمار را عوض کنید البته بعضی عوض شده مثل روبروی داروخانه دکتر تشکری

کارگر کارآب پی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای عبدا… پور لطفا در جلسات هفتگی و مکالمات تلفنیتون با آقای مقرب بهش بگید بیاد و این شش ماه حقوق عقب افتاده ما را بده به خدا ما کارگرهای بدبخت هم زندگی داریم الآن کارگاه دوهفته تعطیله کسی جوابگو نیست حتی خود شما……

You cannot copy content of this page