سرطان را خط بزن،بنویس زندگی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 مهر 1394

 

۲۰۱۵۱۰۰۸_۲۰۰۷۳۹

حمایت از کودکان سرطانی محک یزد در هفتمین جشنواره قلک شکنی موسسه خیریه محمد رسول الله در حالی برگزار شد که مردم ،مسولین،هنرمندان و ورزشکاران استان یزد،با حضور ارزشمند و سرشار از مهربانی خود دستانی لبریز از محبت را به آسمان بلند و برای این کودکان سلامتی آرزو کردند.

 

روابط عمومی مجموعه ورزشی آرکو:در این مراسم ارزشمند که 16 مهرماه در سالن شهید صدوقی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،مسولین در کنار تمام اقشار حضور و هنرمندان زیادی به حمایت از کودکان سرطانی به ارائه برنامه های شاد و متنوع پرداختند.

سید محمد عبقری،مدیر موسسه خیریه محمد رسول الله پس از ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های موسسه محک با تاکید بر این که سرطان پایان زندگی نیست،اظهار داشت:در آینده ای نزدیک پس از پایان یافتن ساخت مرکز درمانی بیماران سرطانی در استان،شاهد بهبود مبتلایان زیادی خواهیم بود و با تجهیز امکانات،زندگی بسیاری از افراد به سمت سلامتی کامل سوق داده خواهد شد.

سید محمد عبقری پس از بیان وضعیت کودکان تحت پوشش محک و ابراز رضایت از به دست آمدن سلامت دوباره برای اغلب مراجعه کنندگان گفت:تشخیص و درمان این بیماری در زمان مناسب بسیار اهمیت دارد و اگر این دو مسئله به خوبی پیگیری شود،کودکان به سلامت کامل باز می گردند.

سپس مراسم قلک شکنی کودکان همیار بیماران سرطانی انجام و گروه سرود کودکان تحت حمایت موسسه محک نیز به اجرای سرود زندگی پرداخته و شعار سلامتی را زمزمه کردند.

شایان ذکر است هفتمین جشنواره قلک شکنی کودکان سرطانی با برنامه ریزی موسسه محک،همراهی گروه موبایل دی و مجموعه ورزشی آرکو برگزار شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page