بافق به مرحله آگاهی جمعی برای توسعه و پیشرفت رسیده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 3 آبان 1394

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

بافق به مرحله آگاهی جمعی برای توسعه و پیشرفت رسیده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: خرسندم از این که اعلام کنم بافق به همت و همدلی همه و با هم اندیشی و همراهی به مرحله آگاهی جمعی رسیده است.

محمد علی طالبی در سیزدهیمن مجمع هم اندیشی توسعه بافق که در صبح تاسوعا برگزار شد اظهار داشت: سرمایه اصلی برای رسیدن به پیشرفت همدلی و همراهی نیروی انسانی است. در حال حاضر این سرمایه در بافق پدید آمده و افق امیدوار کننده ای برای شهرستان رقم خواهد خورد.

وی افزود: شرایط کنونی کشور در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دشوار است و ایجاب می کند تا این همراهی تداوم داشته باشد. کشور یکی از بدترین شرایط اقتصادی در دهه های گذشته را دارد. بخش زیادی از این مشکلات نتیجه تحریم های ظالمانه ای بود که به کشور تحمیل شد. و بخشی دیگر نیز نتیجه بی تدبیری سال های گذشته است. و در شرایط فعلی و تا زمان بهبود اوضاع باید درک متقابلی از وضعیت داشت.

طالبی با اشاره به رشد و توسعه شهرستان بافق عنوان کرد: با وجود تمام این مشکلات روند توسعه در بافق متوقف نشد و بسیاری از طرح های عظیم و بزرگ از جمله گازرسانی و جاده در حال انجام است.

وی ادامه داد: فشارها و تهدیدهای امنیتی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد اما با همت والای دولت و نهادهای امنیتی و نظامی شرایط خوبی فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد: انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی پیش رو است. نقش و مسئولیتی که مجلس شورای اسلامی در این زمان دارد نشان از این است که انتخابات مجلس در بین نخبگان با توجه و اهتمام ویژه ای دنبال شود.

وی اضافه کرد: مهمترین موضوع مشارکت مردم است. باید تلاش کرد تا حضور مردم در انتخابات این دوره چشمگیر باشد. و یک رقابت سازنده در سطح حوزه های انتخاباتی استان ایجاد شود. نماینده منتخب مردم نیز باید بتواند تعامل خوبی با مسئولین استان در جهت توسعه هر چه بیشتر حوزه انتخابیه داشته باشد.

طالبی متذکر شد: در کمترین شهرستانی از استان شاهد برگزاری و استمرار چنین نشست هایی هستیم. حضور نیروهای موثر در مجمع هم اندیشی یکی از نقاط قوت است. برای اندیشیدن و فکر کردن در بعد نیروی انسانی چیزی کم نداشته و باید با اعتماد به خدمتگزاران استان و شهرستان برای توسعه هر چه بیشتر همت نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بافق یکی از موفق ترین فرمانداران استان را داراست. باید با اراده و همت مسیر آینده را طی کرد..


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page