بازدید معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی کشور از روستاهای بخش مرکزی بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 آبان 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ صبح امروز معاون توسعه،سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و هیئت همراه به اتفاق معاون فرماندار بافق و جمعی از مسئولان ادارات محلی از برخی از طرح های کشاورزی، اقتصادی و عمرانی تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و دهستان سبزدشت این شهرستان بازدید کرد.

معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در حاشیه این بازدید ها گفت:هدف از بازدید مسئولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از روستاها، آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی روستاها است که با شناسایی مشکلات و کمبودها به دنبال راهکاری برای برطرف کردن آنها می باشند.

ناصر زرگر با اشاره به اینکه در روستاهای 22 استان کشور سطح درآمدی مردم کمتر از هزینه های زندگی می باشد، تصریح کرد: در پنج دهه اخیر به دلیل مشکلات موجود در روستاها بیش از 34000 روستا و آبادی در سطح کشور تخلیه شده است که میتوان با اجرای طرح های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها رونق از دست رفته را به این مناطق باز گرداند.

وی افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه و توجه ویژه ای به بخش روستایی کشور دارد و سیاست دولت در رونق بخشی اقتصاد روستاییان می باشد.

زرگر مهمترین راهکار جلوگیری از مهاجرت روستاییان و بازگرداندن افراد به روستاها را افزایش تکنولوژی و فناوری های نوین در روستاها در جهت رونق بخشی به مسائل اقتصادی ،اجتماعی و دیگر زمینه های روستاییان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: با تغییر سطح معیشتی مردم در روستاها میتوان به احیا وضعیت روستاها و ایجاد جذابیت جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان کمک کرد.

گفتنی است معاون توسعه،سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و هیئت همراه از طرح های از جمله خط لوله انتقال آب و مرکز کشت گیاهان دارویی روستای مبارکه ، مزرعه کشت گیاهان دارویی روستای کوشک ، استخر پرورش ماهی و برخی از طرح های کشاورزی روستای گزستان ، مجتمع آموزشی ، گلخانه و استخر پرورش ماهی روستای بساب بازدید کرد.

IMG_9663 IMG_9660 IMG_9657 IMG_9635 IMG_9641 IMG_9629 IMG_9612 IMG_9614 IMG_9618


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page