جلسه توجیهی طرح های وزارتی ورزش آموزشگاه های شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 آبان 1394

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش :

جلسه توجیهی طرح های وزارتی ورزش آموزشگاه های شهرستان بافق برگزار شد

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از برگزاری مراسم جلسه توجیهی طرح های وزارتی ورزش آموزشگاه های بافق با حضور امام جمعه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، مدیر عامل باشگاه سنگ آهن،  رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان بافق خبر داد.

محمد قائمی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت: دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای باحضور بیش از 25 مدرسه از هفته آینده آغاز می شود.

وی گفت مبنای توسعه فعالیت های تربیت بدنی تاکید بر درس ورزش وتوجه به اقدامات مکملی آن است که توسط آموزش وپرورش انجام می شود.  در ورزش همگانی نیز همکاری آموزش وپرورش به صورت ماموریت مدار با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و باشگاه ورزشی سنگ آهن می باشد.

وی درادامه تصریح کرد :اگر به درس تربیت بدنی مدارس توجه جدی نشود قطعا نظام ورزش قهرمانی شهرستان در سالهای آینده فرو می ریزد.

محمد قائمی بیان کرد: ازجمله طرح های دیگر طرح “حیاط پویا ” در راستای مبارزه با کم تحرکی ناشی از زندگی  آپارتمانی و ماشینی است که دانش آموزان خارج از ساعات آموزشی مدرسه می توانند در کارهای ورزشی فوق برنامه مدرسه مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است این جلسه در باغ ” تیتو” برگزار شد و  درپایان از مربیان برتر مسابقات استان که دانش آموزان آن ها در مسابقات قهرمانی مدارس استان مقام اول تا سوم را کسب نموده بودند با لوح تقدیر وکارت هدیه تقدیر بعمل آمد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباس اغا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 آبان 1394 - 9:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام وخسته نباشید.جادارد از مدیریت محترم اموزش وپروش تقدیر وتشکر کرد.

همکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 آبان 1394 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از آقای قائمی کارشناس با با بصیرت.

You cannot copy content of this page