با وحدت و انسجام گره های کور باز می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 آبان 1394
امام جمعه شهرستان بافق:
با وحدت و انسجام گره های کور باز می شود
امام جمعه بافق گفت: تنها رمز موفقیت یک جامعه اتحاد و یگانگی است.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: تنها رمز موفقیت و پیروزی کشور ایران اتحاد و یگانگی بوده است.
وی اضافه کرد: با وحدت و انسجام گره های کور باز می شود. و اگر جامعه ی اتحاد خود را حفظ کند می تواند بالاترین قدرت را متزلزل سازد.
خطیب نمازجمعه بافق ادامه داد: هر کسی با هر بینش، حزب و دیدگاه خاصی که دارد باید در راستای وفاق و وحدت گام بردارد.
وی گفت: همدلی بین مردم و مسئولین باعث شد تا کشور دچار چالش نشود.
سلیمانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: حفظ انسجام از نکات مهم به ویژه در سالجاری است. دو انتخابات مهم نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش رو است.
وی اظهار داشت: نامه ی مقام معظم رهبری خطاب به ریاست جمهوری فصل الخطاب است. در صورتی که رییس جمهور در راستای 28 بند که مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی و همچنین شخص مقام معظم رهبری مطرح کردند تلاش کند برگ برنده در دست ما خواهد بود.
امام جمعه بافق در ادامه ضمن تبریک روز 13 آبان یادآور شد: شهامت و شهادت نوجوان 12 ساله نشان از فکر و اندیشه بالایی است که از مکتب اسلام سرچشمه می گيرد و دشمن را با این کار به زانو در می آورد.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به تلاش های نیروهای بسیج و سپاه و همچنین نیروی انتظامی در ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین (ع) گفت: در ایام سوگواری ابا عبدالله (ع) زحمات زیادی برای برقراری امنیت و نظم شهر توسط عزیزان کشیده شد.که جا دارد از تمامی تلاش ها و زحمات آنان تقدیر و تشکر بعمل آید.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page