تعاونی مسکن کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به شرکت چند منظوره تبدیل شد

دسته: عمومی
۱۶ دیدگاه
شنبه - 16 آبان 1394

مدیر شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی:
تعاونی مسکن کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به شرکت چند منظوره تبدیل شد
مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: به فضل و یاری خدا و حمایت مسئولین استان و شهرستان و همراهی و همکاری اعضاء شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی به شرکت چند منظوره تبدیل شد.
عباس یزدانی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا”اظهار داشت: مجمع عادی هر سال یک بار به جهت تصویب تراز مالی و گزارش هیات مدیره، بازرس و مدیرعامل به اعضاء و تصویب برنامه هایی که در آینده مد نظر است تشکیل می شود.
وی افزود: در حال حاضر حدود 3700 نفر عضو شرکت تعاونی مسکن می باشند.
که در این مجمع بیش از 350 نفر حضور داشتند.
یزدانی ادامه داد: حضور این جمعیت برای اولین بار در تاریخ شرکت تعاونی های به منظور شنیدن گزارش مالی بدون انتخابات مجمع مایه مباهات و افتخار است. و به نظرم حکایت از رضایت مندی و همچنین دلسوزی و حمایت اعضاء از هیات مدیره و عملکرد تعاونی بوده است.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا در زمان سخنرانی خود به یک بار عصبانی شدید گفت: در جلسه و در بین ارائه گزارش به یک باره فردی با صدای بلند مواردی را مطرح کرد. وقتی گفتم با سند و مدرک صحبت می کنید گفت سند و مدرک را می آورم. به دلیل این حرف لحظه ای عصبانی شدم. اما به محضی که دوستان اطلاع دادند که این آقا عضو تعاونی نبوده و قصد بر هم زدن جلسه را دارد.
اضافه کرد :خوشبختانه وی زمانی که حمایت وحضار را مشاهده کرد سریع سالن اجتماعات را ترک نمود.
وی عنوان کرد: من از این که یک لحظه به لحاظ بی تجربگی از حرف بی منطقی عصبی شدم از همه معذرت خواهی می کنم.
مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی خاطر نشان کرد: به فضل و یاری خداوند و حمایت مسولین استان و شهرستان و همراهی و همکاری اعضاء توانستیم شرکت تعاونی مسکن را به شرکت تعاونی چند منظوره تبدیل کنیم. که این یک نقطه عطف و یک فرصت طلایی برای جهش به سمت موفقیت های بیشتر است.
وی اظهار داشت: با این حرکت می توان به راحتی ره صد ساله را یک ساله پیمود. تا آنچه درخور شان این سهام داران عزیز است محقق شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که شرایط شما برای ماندن در شرکت تعاونی مسکن چیست عنوان کرد: در صورتی که شرط و شروط من را نپذیرند.خواهم رفت. در این دو سال و نیم که حمایت بود با دل و جان شب و روز کار کردم. الان شنیدم بعضی ها با غرض ورزی حقوق و پاداش مرا در شرکت تعاونی زیر سوال بردند.
من چون این مزایا را حق مسلم خود می دانم با کمال احترامی که به هیات مدیره شرکت تعاونی و مدیرعامل شرکت سنگ اهن دارم کوچکترین تغییر در آن را نپذیرفته و مسئولیت را واگذار خواهم کرد و به صف اکثر مدیران شرکت می پیوندم و از اینکه تا بحال هم به من اعتماد داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم، امیدوارم توانسته باشم آنان را رو سفید نمایم.
عباس یزدانی اضافه کرد: در صورتی که در این سمت نباشم و مدیرعاملی بعدی انتخاب شود باید بتواند طرح های آماده را به سرانجام برساند تا در سالهای آینده شاهد سود قابل توجه برای سهم داران باشیم.
مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی در پایان این گفتگو گفت :به کار خودم صد در صد ایمان داشته اما برای حصول نتیجه چون عوامل زیادی دخیل هستند همیشه نتیجه صد درصدی که مورد دلخواه است حاصل نمی شود.
باور داشتم که ظرف سه سال شرکت تعاونی به همه اعضاء زمین واگذار می کند ولی به دلیل عدم همکاری و وجود برخی مشکلات بیشتر از 1000 قطعه زمین واگذار نشده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
منتقد سرسخت شما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 9:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای یزدانی حق تو نیس. کیسه ای که دوختی خیلی گل و گشاد هست حالا حالاها پر نمیشه یه فکر دیگه ای بردار

میربافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 9:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حمایتها ی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی را هم با تقدیم لوح در مراسم تعاونیهای برتر و لفظ کلمه ابرمرد خوب ادا کردی. مگه حالا حمایت نمیکنه؟

عضو شرکت تعاونی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 10:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام , ببخشید آقای یزدانی اگر می شود کمی در مورد حقوق و پاداش هایی که در این سه سال دریافت کرده اید توضیح دهید . به صورت جزئی ماهیانه چقدر بوده و تا الان مجموعا چه قدر می شود معذرت می خواهم ولی برای روشن شدن افکار عمومی اگر می شود اطلاع رسانی کنید

جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 11:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب منتقد سرسخت ای کاش کارهایی که انجام شده بود را میدیدید

سهراب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 12:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بله وقتی زمینهای پرتی متعلق به فضای سبز شهرک مسکونی جنب سپاه را با قیمتهای گزاف بفروشند و مردم را از حق زیست محیطی مسلمشون محروم کنند، پولش هم به جیب یزدانی وامثالهم بره، باید هم این جور انتظار داشت!!!
به خدا با این پولها به جایی نمی رسن!!!!! خدا جای حق نشسته….

پسر شجاع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 12:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای یزدانی یک سوال :انجمن صنفی برای چی تشکیل شده است ؟همه کارمندان سنگ آهن می دانند که این انجمن صنفی برای دفاع از حق و حقوق کارگر تشکیل شده است نه برای بار خود بستن .کدام یک از نیروهای سنگ آهن درخواست شرکت تعاونی و یا صندوق ثامن و یا هتل مشهد وغیره از انجمن صنفی داشتند که پیگیر شدید .مگر شرکت تعاونی سنگ اهن نبود که شرکت تعاونی انجمن صنفی تاسیس کردید چقدر تا الان سود به این سهامداران دادید.اقایان انجمن صنفی و صندوق ثامن حالا دیگه بسه .بروید سود واقعی سهامداران را بدهید و دست از حرام خواری بردارید .و اگر می خواهید انجمن صنفی پایدار بماند فقط از حق و حقوق کارگر دفاع کنید چون کارگرها نه شرکت تعاونی می خواهند ونه سودی.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 2:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همین ریخت و پاشا رو کردن که وضعیت سنگ آهن بحرانی شده ، اگه بجای این صد هزار تومن که به این اعضا دادن که همشونم جزء قشر پولدار بافق هستن ،راه رضای خدا به تعدادی نیازمند داده بودن ارزش معنوی بیشتری داشت نه اینکه از پول بیت المال جهت بالا بردن شان و منزلت خودشون استفاده کنن، خواهشن مدیر عامل محترم سنگ آهن جوابگو باشن که با این وضعیت خراب مالی سنگ آهن این پول از کجا آمده و چرا خرج شده…

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 2:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

وای از روزی که باید جوابگوی بیت المال و حق الناس بود…

ساجد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 6:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای یزدانی همان موقعی که دست نیاز بهسوی آقای مدیر دراز کردی فاتحه خودوانجمنوشرکت تعاونیمسکن راخواندن وبیش از این بس است .برو دنبال کارت فردا باید جواب خدا وبندگان خدا را بدی تاکی……….

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 6:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای یزدانی اگه واقعا مدیریت داشتی تعاونی انجمن صنفی را به رفاه نمی دادید اگر واقعا حق کارگرهای بد بخت راتاراج کردندریشه ظلمتان رابخشکاند

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 7:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینکه زمینهای پردیس را بین خودشان با هر قیمتی که دلشون بخواد معامله می کنند تا ارزش اون بالا بره و مبنای قیمت برای فروش به قشر نیازمند قرار بدهند کجای عدل و انصاف است این همان سیاست سرمایه داری و پول به جیب سرمایه دارها می باشد و نه تنها کمکی به قشر آسیب پذیر جامعه نمی کند بلکه به روز سیاه می نشاند

جنابجان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 آبان 1394 - 8:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

راستی آقای یزدانی آخرش نگفتی که سند 30 تا لیفانی که اشونتین هتلهای مشهد بود و گرفتی چیکار کردی؟ البته یه بار گفتی سندهاش موجوه! اما نگفتی ماشینهاش کجان و کی سوارشون میشه!!

مروج این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 آبان 1394 - 12:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینهمه تاختن برآقای یزدانی کارعاقلانه ای نیست زیرا هیچکس همه وجودش عیب نیست وهیچکس همه وجودش حسن ونیکویی نیست من ایشان رانمی شناسم وهمکارایشان نیستم اما ازنظریات دوستان بغض وغرض ورزی را دریافت می کنم همین روشهای مابافقی هاسبب شده که تابه حال نتوانیم نماینده ای ازشهرخودمان درمجلس شورای اسلامی داشته باشیم ویا درحدوزیر دردولت شخصیتهایی رادربین خودبپروریم بهتراین بود اگرعیبی درآقای یزدانی ودیگرهمشهریان توانمند دیدیم بانظرخیرخواهی عیب راگوشزدکنیم ودراصلاح عیوب همشهریانی که مسولیتی دارندکمک کنیم بدگویی وتهمت باعث می شود که همشهریان توانمندمهاجرت نموده ویادی هم ازبافق نکنند آیا وقت آن نرسیده که درروحیات خود تجدید نظر کنیم؟دریک کلام تبدیل همشهریان توانا به مهره های سوخته وفاقداعتبار کارعاقلانه ای نیست که میوه ای جز خسران نخواهدداشت

میلاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 آبان 1394 - 1:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نخیر آقای یزدانی لطفا شما بمان و شرکت چند منظوره تون را به سود دهی برسان و جوابگو باش.حالا که کف گیر ته دیگ خورده و کمکی نمیشه می خوای جا بگذاری بری؟ تعاونی مسکن اسمش روشه. شرکت چند منظوره را شما می تونستی خودت بیرون از مجموعه برای خودت تاسیس کنی.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 آبان 1394 - 9:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همین مونده آقای یزدانی نماینده مجلس یا وزیر بشه…..نه ایشون تو همین بحث شرکت تعاونی توانمندترند نمونش همین زمینای روبروی دانشگاه آزاده که تا 500 سال دیگه هم کسی نگاهش نمیکرد چطور از توانمندیشون استفاده کردنو زمینارو کاری کردن تا 30 میلیون معامله میشه،وای بحال جوان بافقی که پشتوانه مالی نداره،بجای پایین آوردن قیمت زمین واسه سود جویی بعضیا قیمت ها رو سرسام آور بالا بردن…

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1400 - 8:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقایون ودوستان قضاوت بد در مورد اقای یزدانی نکنید واز خدا بترسید

You cannot copy content of this page