از واعظین شهر درخواست دارم تا در مورد جایگاه معلم با مردم سخن بگویند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 20 آبان 1394

رییس شورای اسلامی شهر بافق :
از واعظین شهر درخواست دارم تا در مورد جایگاه معلم با مردم سخن بگویند
رییس شورای اسلامی شهر بافق گفت: هر معلمی دوست دارد دانش آموزانش به نحو خوبی تربیت شوند. مطمئن باشید هیچ کینه و عدواتی بین معلم و دانش آموز وجود ندارد.
محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار” بافق” در رابطه با حفظ حرمت معلمان و دبیران مدارس اظهار داشت: اگر اعتقاد داریم مدرسه خانه دوم است تربیت دانش آموز
را هم به معلم بسپاریم.
وی با اشاره به موضوع ضرب و شتم یکی از معلمین یادآور شد: در این رابطه با فرماندار صحبت کردم. وی نیز از این جریان ابراز تاسف کرد و گفت موضوع باید پیگیری جدی شود.
رنجبر ادامه داد: از واعظین شهر درخواست دارم تا در مورد جایگاه معلم با مردم سخن بگویند. تحقیر و توهین به معلم باعث ضرر و زیان دانش آموز می شود.
معلم باسابقه خاطر نشان کرد: به عنوان یک فرهنگی متاسفم که برای دومین مرتبه شاهد چنین حادثه ای هستم. اولیاء حرمت معلمین و دبیران را حفظ کنند. و خویشتن داری را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: همان گونه که پدر و مادر برای تربیت صحیح فرزند خود دلسوزی می کنند آموزگار نیز همین هدف را دنبال می نماید. و هیچ خصومتی با دانش آموز خود ندارد.
محمد رنجبر حمایت و پشتیبانی بی مورد والدین را رفتاری نادرست دانست و گفت: حمایت بیش از حد باعث به وجود آمدن مشکلاتی در آینده برای فرزند خواهد شد. معلمی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته یکی از همکاران باسابقه، باتحربه و صبور ما است. و هدفش از این که به دانش آموز گفته لحظه ای بنشیند فقط تعلیم و تربیت درست بوده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 21 آبان 1394 - 12:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شما
خوشدل باشید و کامیاب . مطلب کوتاه زیبا و معنی دارتان به دلم نشست از خداوند برای شما سعادت ارزومندم .

You cannot copy content of this page