بیاید شادی را پیدا کنیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 27 آبان 1394

رییس هیئت مدیره موسسه مهرورزان نیک اندیش بافق :
بیاید شادی را پیدا کنیم

موسسه مهرورزان نیک اندیش مدتی است تشکیل و در راستای اهداف خود اقدام به تشکیل کلاس های آموزشی راه بهتر زیستن نموده است. و خوشبختانه تشکیل و آموزش این کلاس مورد استقبال بسیاری از همشهریان قرار گرفته است.
به همین منظور خبرنگار ما گفتگویی اختصاصی با
عباس ابراهیمی خوسفی رییس هیئت مدیره موسسه مهرورزان نیک اندیش انجام داد.
ابراهیمی در پاسخ به این سوال که هدف از تشکیل موسسه مهرورزان نیک اندیش چه بوده است گفت:
از حدود سه سال قبل در فکر این بودم که چگونه می توان موسسه ای مستقل داشته باشم تا در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی خصوصا کاهش آسیب های اجتماعی ( اعتیاد و طلاق) فعالیت کنم. ولی به جهت بیماری این هدف به تاخیر افتد. ولی هرگز شعله ی که در وجودم روشن شده بود خاموش نگردید. سرانجام با همکاری و حمایت جناب دکتر خوشگذران و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان بافق و حمایت ریاست و کارکنان اورژانس اجتماعی بافق در تاریخ 94/6/12 اولین جلسه کارگاه های راز شاد زیستن با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در بافق برگزار شد.
وی هدف از تشکیل این موسسه را رواج شادی و نشاط در بین مردم دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه 30 سال در کسوت مقدس معلمی خدمت نموده بودم از طرفی سالهاست در عرصه مطبوعات ، سایت ها خصوصا در مسائل اجتماعی قلم می زنم هدفم این بود که شادی را وارد زندگی مردم نمایم.
ابراهیمی استقبال مردم را از شرکت در کلاس مثبت ارزیابی نموده و خاطر نشان کرد: با توجه به این که این موسسه اهداف نوینی دارد و ما منابع مالی نداریم که موسسه معرفی شود استقبال مناسب بوده و باور قلبی دارم که ما می توانیم موفق شویم یعنی آمده ایم که بمانیم.
رییس هیئت مدیره موسسه مهرورزان نیک اندیش ادامه داد: با توجه به اینکه هدف اصلی این موسسه کاهش آسیب های اجتماعی تعریف شده و مادر آسیب های اجتماعی در جامعه وجود افسردگی است بنا را بر این گذاشتم فرهنگ شاد زیستن ، هدف گذاری در زندگی ، تکنولوژی فکر و موفقیت را در کنار سایر مسائل فرهنگی آموزش دهیم.
وی افزود: اساتید متفاوتی دعوت می شوند. فعلا از یزد و اصفهان انشاءالله در آینده تلاش می کنیم که ا ز تهران هم اساتیدی دعوت نماییم.
ابراهیمی در مورد این که چه کسانی می توانند در کلاس های آموزشی شرکت کنند گفت: شاد زیستن مربوط به گروه سنی خاصی نمی باشد ما امکان برگزاری کارگاه برای گروه های سنی کودکان تا سالمندان را فراهم می نماییم. البته هزینه ی کارگاه ها آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان تخفیف داده می شود.
این فعال اجتماعی یادآور شد: کسانی که تمایل داشته باشند در این کارگاه های آموزشی شرکت نمایند می توانند با شماره همراه 09132514936 عباس ابراهیمی خوسفی تماس گرفته و ثبت نام نمایند.
عباس ابراهیمی خوسفی بیان کرد: کلام اخر زندگی را فقط یک بار تجربه می کنیم. پس بیایید دنبال شادی بگردیم. غم خودش راهش را پیدا می کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page