تقدیر و تشکر

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
چهارشنبه - 27 آبان 1394

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

فرماندار محترم و ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق

جناب آقای طلایی مقدم

با سلام و تحیت
احتراما، با درود به ارواح طیبه شهدای عزیز و لا سیما روح بلند و ملکوتی امام شهداء، خمینی کبیر (ره) و با آرزوی مزید توفیقات برای دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی؛ و با عنایت به الطاف حضرتعالی و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش در راستای بهسازی و بتون ریزی حیاط آموزشگاه شهید دهستانی، بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده شما و پیگیری مجدانه مدیر آموزش و پرورش جناب آقای حاج اصغر رنجبر، دعای خیر اولیاء و دانش آموزان این آموزشگاه را بدرقه راه شما نموده و برایتان که عمری بهاری و عاشورایی زیسته اید ؛ حیاتی با عزت و سربلندی آرزو می نماییم. در سایه ذات اقدس الهی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، همواره سبز و بهاری باشید. انشاءالله.

اعضای انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه شهید دهستانی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
متعجب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 27 آبان 1394 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.
وای برما.ببینید چقدر کم کاری در حوزه مسئولیت مدیران عینی شده که حتی بتون کاری ساده در حیاط مدرسه برای انجمن اولیاء مایه مباهات و تقدیر وتشکر شده.
دست مریزاد به این کار ولی کجای کار میلنگه؟
چرا وظایفی که میبایست انجام میدادند و ندادند اون هم با تاخیر جلوی چشم نمود داشته؟؟
خدایا به تو پناه میبریم .

soheil این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 28 آبان 1394 - 7:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

وای بر ما از معلمی که بتن را بصورت بتون نوشته و چنین نامه سیاسی می زند.تاسف

بی طرف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 29 آبان 1394 - 11:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فرماندار جوان و عزیز شهرستان بافق – دستمریزاد – آفرین بر توان و همت شما دولتمردان – در واقع کمک به مدارس و آموزش و پرورش یعنی کمک به زیر ساخت فرهنگ و توان علمی جامعه – کار بسیار قشنگی است – به سهم خودم ازتون می خواهم که به نظر بعضی از افراد مجهول الهویه و بهانه گیر توجه ننمایید – همانطور که می دانید عده ای در این شهر فقط صبح تا شب کارشان بهانه تراشی و عیب یابیاز دیگران است یک روز از نانوا و یک روز از مدیر عامل سنگ آهن ، یک روز از وزیر و حالا از شما یا معلم نویسنده نامه ، در حالیکه در پایان متن مشخص است که از طرف والدین یا همان نمایندگان انجمن نوشته شده است – افرادی که همیشه خود را عقل کل و نماینده به حق عموم می دانند – من دانشجوی ترم اول پیام نور هستم و بخاطر این کار خداپسندانه و زیبا دستتان را می بوسم و در یک کلام می گویم : خدا قوت بزرگ مرد – اجرکم عند ا…

You cannot copy content of this page