درخشش دانش آموزان بافقی در مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری

دسته: اخبار ویژه
۱۱ دیدگاه
دوشنبه - 2 آذر 1394

سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری:

هفتمین مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در یزد برگزار شد

سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی از برگزاری هفتمین مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی خبر داد.

علی نادری زاده در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار”بافق فردا”اظهار داشت: مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در روزهای 28 و29 آبان ماه در یزد برگزار شد.
وی افزود: مسابقه ملی ابتکارات دانش آموزی در رشته های رباتیک، نجوم، اپلیکیشن نویسی اندروید، هوا فضا، زیست شناسی و شیمی به میزبانی پارک علم و فناوری یزد در دانشگاه یزد برگزار گردید.
نادری زاده تصریح کرد: در این مسابقات دانش آموزان از سراسر کشور در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم به رقابت پرداختند. شهرستان بافق با 24 تیم در رشته های رباتیک جراحی و شیمی حضور داشت. و بالاترین آمار تیم اعزامی در استان یزد را بعد از شهر یزد به ودومین آمار شرکت کننده را در کشور بدست آورد.
وی اضافه کرد: به لطف خداوند و تلاش دانش آموزان و مسئولین ، تیم رباتیک بافق موفق به کسب رتبه سوم کشوری در مقطع متوسطه دوم گردید. خانم ها باقری، دهستانی و محمدی در تیم رباتیک مسیریاب ،موفق به کسب رتبه سوم و خانم ها فاطمه هاشمی و یاسمین نصیرزاده موفق به کسب رتبه چهارم شدند.
سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی ادامه داد: بافق در بین 90 تیم جراحی جز 10 رتبه برتر در رشته شیمی در بین 70 تیم جز 10 تیم اول و در رباتیک رشته مسیر یاب در بین 25 تیم شرکت کننده موفق به کسب رتبه سوم و چهارم کشوری شد.
علی نادری زاده ضمن تشکر از زحمات مدیریت محترم آموزش و پرورش، معاونت آموزشی اداره، مدیریت پژوهشسرای دانش آموزی، خانم منصوری فر سرپرست دیگر تیم های اعزامی، مربی های رباتیک آقایان اکبری ،منتظر ،و خانم فتاحی و مسئول آزمایشگاه پرفسور حسابی، مدیران مدارس نمونه حضرت معصومه ،نمونه حضرت امام رضا، نمونه فردوس، فاطمیه ،شرف ، شاهد غدیر ، توحید ، انقلاب ،شاهد نورو حضرت زهرا ، مسئول روابط عمومی اداره و مسئولین ایاب و ذهاب بیان کرد:
لازم به ذکر است مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود اما داوری مسابقات می توانست بهتر و با دقت بیشتری انجام شود.
در قسمت شیمی و جراحی و رباتیک این نقص داوری کاملا مشهود بود. در قسمت رباتیک هم با تلاش سرپرستان و مربیان چندین بار به امر داوری اعتراض شد تا حق دانش آموزان ضایع نشود و خوشبختانه این امر در رباتیک مسیر یاب محقق گردید.
وی افزود: در رباتیک جنگجو مقطع متوسطه دوم دبیرستان اعتراض ها نتیجه ای دربر نداشت.
وی با بیان این که دانش آموزان بافق از پتانسیل هوشی فوق العاده بالایی برخوردار هستند عنوان کرد :یکی از گروه های رباتیک ما دو روز قبل از شروع مسابقات ربات تیم در یک حادثه از بین رفت و با تلاش و پیگیری های خانواده دانش آموز رضا دهقان زاده و هم تیمی او مرشد زاده توانستند فقط در دو روز یک ربات کاملا فنی درست کنند و در مسابقه شرکت نمایند که جای دارد از ایشان و خانواده آنان در این زمینه تشکر و قدردانی شود.

سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری متذکر شد: همت و پشتیبانی مالی مسئولین و خیرین وتمامی کسانی که می خواهند شاهد پیشرفت بافق عزیز باشند را می طلبد که در امر حمایت از آموزش و پرورش کوتاهی نکنند. که برترین صالحات و باقیات خواهد بود و قطعا پیشرفت فرزندان آرزوی خانواده ها، مسئولین و معلمان می باشد . قدر مسلم پیشرفت بافق و رسیدن به حق واقعی شهروندان عزیز با کسب دانش فنی و علم میسر خواهد شد چرا که صاحبان علم و اندیشه فردای بافق ،دانش آموزان و فرزندان عزیز امروز شما هستند ..به امید پیروزی و موفقیت دانش آموزان و حضور پر شکوه ترآنها در مسابقات بعدی و توجه بیشتر مسئولین و خانواده های محترم به امر مهم آموزش و پرورش.
علی نادری زاده .. یکی ازسرپرستان تیم های اعزامی به هفتمین دوره مسابقات ملی مهارت دانش آموزی

index1

 

index15

index

index16

 

index4

index5

index6

index7

index9

index10

index12

index13

index14

index  index3


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 آذر 1394 - 1:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین برآقای نادری زاده .از دانش آموزان عزیز هم به خاطر تلاش وپشتکار شان تشکر می کنیم. موفق باشید.

دبیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 آذر 1394 - 6:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. بسیار عالی ست. آقای نادری زاده خدا عمر بازت به شما عطا کنه.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 آذر 1394 - 8:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب نادری زاده خدا قوت
ممنون اززحماتتون

احمد حاجی حسنی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 آذر 1394 - 12:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام و خسته نباشید خدمت آقای نادری زاده و تمامی دانش آموزان بافقی.فقط خواستم یک چیز بگویم و اونم اینه که واقعا بی انصافیه که اسمی از مربی های تیم آقای مهندس اکبری و خانم فتاحی نبردین.تشکر

    نادری زاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 آذر 1394 - 8:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام و احترام فراوان در خبری که بنده ارسال کردم نام تمامی عزیزان ومربیان ذکر شده بود منتها اگر دقت بفرمایین در یک متن خبری فقط عنوان فرد آورده می شود نه نام فرد با تصمیم سردبیر محترم. در بالا ذکر شده مربیان رباتیک…جای دارد از زحمات مربیان عزیز جناب اقای اکبری جناب اقای منتظر و سرکار خانم فتاحی تشکر شود.همچنین از زحمات سرکار خانم منصوری فرد سر پرست دیگر تیم تشکر و قدردانی شود.
    با سپاس فراوان از تمامی عزیزان همچنین از مدیریت نمونه فردوس که نامشان ذکر نشده تشکر و قدردانی می شود… با احترام فراوان و عذر خواهی از اینکه به علت قالب خبری اسامی ذکر نشده است.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 آذر 1394 - 8:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هزارماشاالله…
ان شاالله دوره های بعدی شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 آذر 1394 - 11:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هزاران آفرین بر همگی شما ، آفرین بر عزم و اراده شما و آفرین بر همه دست اندکاران ، اینه بافقی اصیل و زیرک و اینه کمترین نمایش توانمندی بافقی ها ، از شما آینده سازان بافق و دیگر دانش آموزان و همچنین دلسوزان بافقی انتظار داریم که فراموش کنید سنگ آهن را با همه اذناب و خانمان سوزیهایش ، و بگذارید سنگ آهن و غارتگران بافقی و غیربافقی آن در تاریخ بعنوان نکبت و بلا یاد و ماندگار شوند .

حسین اسدی پور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 آذر 1394 - 2:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
باتشکرازآقای نادری زاده وبه امیدموفقیت تمامی دست اندرکاران ودانش آموزان بافقی.خصوصافرزندعزیزم حمیدرضااسدی پور (زیست شناسی)

خواجه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 5 آذر 1394 - 11:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام واحترام وتبریک به دانش اموزان مستعدبافقی که با وجود فرصت اندک دراین مسابقات خوش درخشیدند
برخود لازم میدانم از زحمات دبیر ارجمندوماهر تیمهای جراحی سرکارخانم مریم ادیب واستاد گرامی تیم شیمی اقای مهندس حیدری سپاسگزاری نمایم که علی رغم کمبود برخی امکانات ولوازم ،دانش اموزان را به سطح بسیار خوبی ازمهارت عملی واطلاعات علمی از رشته ی مربوطه ی خود رساندندبطوریکه توانستند دراین مسابقه ی ملی جزئ ده تیم برتر کشور قرار گیرند.
ازهمراهی وسرپرستی دلسوزانه ی جناب اقای نادری زاده وسرکارخانم منصوری فردنیز کمال تشکر داریم.

فرهنگی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 آذر 1394 - 3:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام.اززحمات سرکارخانم منصوری فربخاطرهمت وتلاشی که دربه ثمررسیدن نتیجه تیم هایشان داشتندکمال تشکروقدردانی راداریم انشاا…درسالهای آتی بادرایتی که مجموعه آموزش وپرورش دارندبابرنامه ریزی دقیق زحمات دانش آموزان ومربیانشان هدرنرود.

الناز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 دی 1394 - 6:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای نادر زاده واقعا خسته نباشید

You cannot copy content of this page