رونمايي از آينه كاري رواق شهداء آستان امامزاده عبدالله (ع) در دهه فجر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 آذر 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداري بافق، فرماندار بافق در ديدار رئيس و كاركنان اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ضمن تبريك هفته وقف و تقدیر از تلاشهای مجموعه اداره اوقاف، به مباحثی در رابطه با فرهنگ وقف در جامعه اسلامی پرداخته و خاطر نشان کرد: مساله وقف ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، چنانکه در طول سالیان متمادی موقوفات زیادی از طرف مردم انجام شده است.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به وفور اماکن و بقاع متبرکه در شهرستان بافق، اظهار داشت: وجود فضای کافی و نیز حضور مردم در این اماکن، ظرفیت خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وي از وجود آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) را به عنوان يك قطب مذهبي ، فرهنگي و گردشگري در شهرستان بافق ياد كرد و گفت:در سند توسعه شهرستان ، امامزاده عبدالله (ع) به عنوان محور و در راس فعاليت هاي فرهنگي، مذهبي و گردشگري قرار دارد و اميدواريم با همياري و مشاركت مجموعه مسئولان شهرستان گام هاي موثر در توسعه اين آستان برداريم.

در ادامه این دیدار رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان گفت : اداره اوقاف در سه حوزه مساجد ، موقوفات و بقاع متبركه فعاليت مي كند.

حجت الاسلام محمد علي كارگران با توجه به فعاليت اوقاف در حوزه بقاع متبركه گفت: از آنجايي كه بقاع متبركه در حوزه هاي مختلف از جمله مرمت و جذب خيرين فعاليت ميكند تا كنون بيش از 1500 متر مربع رواق هاي داخلي اين آستان مرمت و آينه كاري شده است.

وي افزود : به همت خيرين شهرستان 1200متر مربع رواق شهداء اين آستان با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد ريال بهسازي و آينه كاري شده و انشاء الله در دهه فجر رونمايي خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام كارگران به برنامه ها و فعاليت هاي آينده اين آستان اشاره كرد و گفت: سنگ فرش صحن جديد آستان ، راه اندازي سيستم گراميش جديد آستان و تجهيز و راه اندازي فيبر نوري آستان به منظور پوشش رسانه اي فعاليت هاي اين بقه متبركه از جمله اقدامات آينده اين آستان مي باشد.

DSCN2527 DSCN2533


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page