هیات شمشیربازی بافق به عنوان نماینده استان یزد در لیگ سراسری شمشیربازی حضور یافت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 29 آذر 1394

هیات شمشیربازی بافق به عنوان نماینده استان یزد در لیگ سراسری شمشیربازی حضور یافت

 

لیگ سراسری شمشیربازی کشور روزهای پنج شنبه و جمعه 26 و 27 آذرماه برگزار و هیات شمشیربازی بافق در دو بخش آقایان و بانوان به عنوان نماینده استان در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری باشگاه‌های کشور در دو بخش بانوان و آقایان طی دو روز گذشته در تهران و سالن شهید کلاهدوز برگزار شد که هیات شمشیربازی بافق به عنوان نماینده استان یزد در حالی در مسابقات شرکت کرده که 30 شمشیرباز که اکثریت آنها نوجوان و جوان هستند در این مسابقات بر روی پیست رفتند.

تیم هیات شمشیربازی بافق در هفته اول این مسابقات خوشد درخشید و توانست به پیروزی های مهم و ارزشمندی دست پیدا کند.

بر این اساس و در جریان دیدارهای هفته نخست لیگ سراسری بانوان و در اسلحه فلوره دو تیم استقلال و هیئت شمشیربازی بافق به ترتیب با 9 و 7 امتیاز اول و دوم شدند؛ ضمن اینکه دانشگاه آزاد با یک بازی کمتر و مجموع شش امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

در مجموع دیدارهای برگزار شده در سه اسلحه فلوره، اپه و سابر هفته نخست لیگ شمشیربازی بانوان، تیم شمشیربازی بافق با 16 امتیاز پس از تیم های دانشگاه آزاد با 24 امتیاز و استقلال با 23 امتیاز، در رده سوم قرار گرفت.

همچنین هفته دوم لیگ سراسری شمشیربازی مردان نیز روز گذشته برگزار شد که در اسلحه سابر تیم بافق در رده سوم ایستاد و تیم های  دانشگاه آزاد و شهدای شورمست اول و دوم شدند.

بدین ترتیب در پایان هفته دوم لیگ سراسری شمشیربازی مردان و در مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر تیم هیات شمشیربازی بافق با 18 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page