كميسيون كارگري شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 1 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ كميسيون كارگري شهرستان با حضور فرماندار ، معاون مديركل دفتر استاندار و بين الملل استانداري يزد ، معاون تامين اجتماعي استان و جمعي از مسئولان محلي در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

سيد مهدي طلايي مقدم فرماندار بافق در اين نشست ضمن تبريك آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) و گراميداشت هفته وحدت با توجه به كارگري بودن شهرستان بر اهتمام دستگاههاي مجري اشتغال و شركتها خدمات رسان مبني بر اتخاذ تدابير لازم و تمهيدات ضروري به منظور جلوگيري از هرگونه مشكل در حوزه كاري كارگران تاكيد نمود.

در ادامه اين نشست مديران كارخانجات تعميرات لكوموتيو و شركت كاشي زمرد بافق با ارائه گزارشي از عملكرد خود به بيان نظرات و پيشنهادات در زمينه حل مشكلات كارگران اين دو نهاد پرداختند.

گفتني است در پايان اين نشست حاضرين به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعاتي از جمله ارزيابي كمي و كيفي و توانايي هاي توليدي شركت كاشي زمرد ، بررسي در خواستهاي كارگري درخصوص موضوعات شغلي كارگران كارخانجات تعميرات لكوموتيو و همچنين لزوم اولويت جذب نيروي بومي از سوي كارفرمايان شركت هاي منطقه پرداختند.

 

IMG_1528 IMG_1531 IMG_1533


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 دی 1394 - 8:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از آقای ولی الله رنجبر ریاست محترم اداره صنعت و معدن که روزی یکی از کارگرهای کارخانجات بودند توقع داریم که با کمک آقای مهندس انوری مشکلات کارگری کارخانجات را رساتر به گوش فرماندار و هیئت همرا برسانند

You cannot copy content of this page