عامل وحدت و همدلی کلیه اقشارجهت توسعه مهم است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 14 مرداد 1391
71

به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مجامع امور صنفی میزبان ضیافت افطاری ماه رمضان ، بازاریان و جمعی از مسئولان از جمله فرماندار و مدیر عامل شرکت سنگ آهن شهرستان بافق بود .
برزگری رئیس مجامع امور صنفی ضمن خیر مقدم به حضار گفت : با توجه به اینکه قسمت اعظم جمعیت شهرستان را بازاریان تشکیل می دهند . هدف مجمع اصناف را ازضیافت افطاری اضافه بر فضیلت معنوی آن توجیه کلیه کسبه وبازاریان برای همکاری با همه ارگانها و ادارات جهت ترسیم عمران و رونق فضای کسب وکار در سال تولید ملی دانست .
وی ادامه داد : حال که همه مسئولان با همدلی برای توسعه و آبادانی شهرستان خدمت وتلاش می کنند ، بنده از همه بازاریان واصناف دعوت می کنم تا فرصتها از دست نرفته ،جهت پیش برد اهدافی که مسئولان برای پیشرفت دیارمان خصوصا بحث اشتغال وسرمایه گذاری برنامه ریزی کرده اند همکاری موثری داشته باشند .
فرماندار نیز گفت :هفته گذشته جلسه ای در راستای چگونگی نقش اصناف در رشد وتوسعه منطقه برگزار شد و نمایندگان اصناف دیدگاههای خود را مطرح کردند .
ندافیان با طرح این سئوال که چرا در شهرهای همجوار توسعه بیشتر بوده ، آنان چه ظرفیتی داشتند که این طور رشد کرده اند افزود : عامل وحدت و همدلی کلیه اقشارجهت توسعه مهم است زیرا هر کجا این بحث ضعیف باشد مطمئنا مسئولان دچار مشکل می شوند . وموضوع مهم دیگرجا انداختن فرهنگ خیرین و سر مایه گذاری در شهرستان ، چرا که ما در این برنامه به شدت کمرنگ هستیم .
وی با تاکید بر موضوع خیرین ادامه داد : ما در سطح شهرستان سرمایه دار کم نداریم و نتیجه آن که در هر مجلس و محفلی موضوع سرمایه گذاری وخیرین باید فرهنگ سازی شود و کسبه سربازان این جبهه هستند . باید به این موضوع توجه کرد که در آینده هر شهری نتواند سرما یه جذب کند محکوم به عقب افتادگدی خواهد بود.
در حاشیه این مراسم کلیه کسبه از حسن نیت مدیر عامل سنگ آهن جهت خرید کالاهای مورد نیاز آن مجموعه در سطح شهرستان تشکر و قدردانی کردند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page