دیدار بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) سنگ آهن مرکزی با امام جمعه بافق + تصاویر

دسته: اجتماعی , صنعت و معدن , عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 بهمن 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز همزمان با 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران با برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی شهرک آهنشهر از مردم ولایتمدار شهرستان بافق پذیرایی نمودند.
بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) همراه با فرماندار، مسئولان نهادها و ارگان های دولتی با حضور در دفتر امام جمعه بافق با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تجدید میثاق نمودند.
فرماندار بافق در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مرور تاریخ ایران قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تا به امروز گفت: همه این موفقیت ها را نتیجه همدلی و همزبانی و همچنین اتکال به خداوند متعال و رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه مقام معظم رهبری و همچنین صبر و مقاومت ملت ایران در عرصه های مختلف می باشد.
سیدمهدی طلایی مقدم خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که امروز در اروپا و خاورمیانه رخ می دهد نشان دهنده این است که مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه خود را در دنیا داشته و خواهند داشت و دنیا امروز به آن اعتراف می کند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال سفر دکتر روحانی به فرانسه و ایتالیا و استقبال بی نظیر آنها از ملت ایران گواهی دهنده این مطلب است و این نشانه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیاست.
این مسئول سپس گفت: انشااله با تحلیل هایی که در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی در حال انجام است شروع سال 1395 سرآغاز یک عرصه جدید دیپلماسی و عرصه جدید اقتدار جمهوری اسلامی در خاورمیانه و دنیا خواهد بود.
همچنین حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ذکر خاطراتی از زمان پیروزی انقلاب و همچنین مشکلات و نبود امکانات در آن زمان و همچنین مقایسه اوضاع اقتصادی کشور از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز پرداخت.

DO3P1768 DO3P1780 DO3P2225 DO3P2211 DO3P2202 DO3P2235 DO3P2253 DO3P2267


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page