هر گونه حفاری باید با اخذ مجوز کمیسیون هماهنگی حفاری شهرستان انجام پذیرد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 18 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، فرماندار بافق در جلسه كميسيون حفاري هاي شهرستان كه با حضور مسئولان ذيربط برگزار شد، هماهنگی برای حفاری توسط دستگاههای مجری را امري بسیار مهم دانست و گفت:هرگونه حفاری توسط دستگاههای آب، برق، گاز و مخابرات باید با هماهنگی و مجوز این کمسیون انجام پذیرد و قبل از شروع حفاری در سطح شهر استعلام ها و مجوزهای لازم از دستگاه های مربوطه اخذ شده باشد تا مسائل و مشکلات احتمالی در سطح شهر برای مردم ایجاد نشود.

سيد مهدي طلايي مقدم با توجه به در پیش رو بودن سال نو و سفرهای نوروزی گفت: پیمانکاران جهت حفر کانال تا 15 اسفند ماه فرصت دارند نسبت به حفاری و ترمیم آنها اقدام نمایند و بعد این موعد حفاری ممنوع خواهد بود.

وي در خصوص توسعه گاز شهری و اجراي طرح فاضلاب شهري در معابر سطح شهر نیز گفت: اداره گاز شهرستان و پيمانكاران فاضلاب شهري با هماهنگی شهرداری و دیگر ادارات نسبت به اجرای شبکه گاز و فاضلاب اقدام نماید و باید به نحوی کار انجام شود که پس از اجرای شبکه ها معابر و خیابانها نیز در قالب توافق و قرارداد بازسازی نماید.

وی خاطر نشان کرد: من بعد با اداراتی که بدون هماهنگی با کمسیون حفاری اقدام به حفاری معابر و خیابانها نمايند برخورد قانونی بعمل می آید.

در پايان مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان به برنامه هاي اجرايي و پيشنهادات اشاره و مصوباتي در اين خصوص اخذ شد.

IMG_4404 IMG_4405 IMG_4407 IMG_4408


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
نادر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 بهمن 1394 - 2:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فرماندار،خدا خیرت دهد این کمیسیون رادوهفته زودتر تشکیل می دادین تا شهرداری. نزدیک سال نو اینگونه چهره شهر را خراب نکند،اخه تا کی ندانم کاری…..

You cannot copy content of this page