بازديد مسئول پيگيري ويژه استاندار يزد از موسسه بيت الرضا بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 24 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با طليعه سي و هشتمين بهار انقلاب ، فرماندار بافق به همراه مسئول پيگيري ويژه استاندار يزد از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق بازديد كردند.

حجت الاسلام طباطبايي در اين بازديد ضمن معرفي واحدهاي و به بيان عملكرد اين موسسه طي دو دهه اخير پرداخت و گفت : یکی از مهمترین اقدامات این موسسه فرهنگی ، مذهبی کاروان زیارتی پیاده علی بن موسی الرضا(ع) می باشد كه تا كنون از زمان آغاز فعالیت، كاروان پیاده این موسسه توانسته 23 بار مسیر بافق تا مشهد و يك مورد سفر پياده كربلا را با پای پیاده طی نماید.

شایان ذکر است موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا بافق در سه طبقه دارالضیافه ، دارالولایه و قسمت اداری از سال 72 کلنگ زنی شده و هم اکنون در حوزه خیریه ، مذهبی ، فرهنگی ، مشاوره و پژوهش های دینی و مذهبی در حال فعالیت است.

در ادامه فرماندار بافق به همراه مسئول پيگيري ويژه استاندار از نمايشگاه سلاله هاي فاطمي كه در دارالضيافه موسسه بيت الرضا برپا شده است بازديد كردند.

IMG_6183 IMG_6189 IMG_6208 IMG_6213 IMG_6222 IMG_6230 IMG_6244


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلواپس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 10:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من که بار اول بود رفتم بازدید از نمایشگاه و بیت الرضا واسم جالب بود. لطفا هزینه ساخت بیت الرضا رو اعلام و اینکه از کجا و چه منابعی تامین شده ؟؟!!!!!!!!!!

ی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 6:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گفته میشه، یکی از مسئولین این بیت، به همراه فرماندار دولت اصلاحات، که در انزمان بخشدار بود و الان مدیرکل در استان یزد است، سال های 80 -79 رفته بودند پیش مدیر طرح راه آهن بافق ـ مشهد که در حال ساخت بود و تقاضای کمک کرده بودند به بیت الرضا ع … ببینید آن مدیر چقدر بی دین بوده که وقتی مسئول این بیت، گفته به ما کمک کنید و ما هرساله کاروان پیاده می بریم مشهد؛ مدیر گفته: حاجی، بجای اینکه از ما کمک بخواین، به ما کمک هم بکنید تا زودتر این خط راه آهن بافق مشهد رو افتتاح کنیم تا مجبور نباشین اینقدر پیاده برین مشهد!!!!!!!!!!!!!!!!

You cannot copy content of this page