دانش آموزان در انتخابات نقش مطالبه گري براي حضور را ايفا مي كنند

دسته: انتخابات , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 اسفند 1394

به گزارش كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ، فرماندار بافق در جمع روسا و اعضاي شوراي دانش آموزي شهرستان ، به تفاوت انسان با ساير موجودات عالم هستي اشاره كرد و گفت: وجه تمايز انسان با ساير موجودات در مختار بودن مي باشد چراكه انسان سرنوشت خود را با انتخاب تعيين مي كند.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر تاريخ و بيان سرنوشت 2500 ساله كشور ايران خاطر نشان كرد: كشور ايران تا قبل از ظهور انقلاب اسلامي مانند برخي از كشورهاي عربي حق انتخاب نداشت.

وي در ادامه سخنان خود به انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره و قانون گذاري را مهمترين وظيفه مجلس و نمايندگان بيان كرد و بيان داشت: شما دانش آموزان به عنوان راي اولي ها مي توانيد با آراء خود سهمي در انتخابات و سرنوشت 4 سال كشور داشته باشيد.

رئيس هيان اجرايي انتخابات شهرستان بافق افزود : كساني كه سن آنها مجاز به راي دادن نمي باشد وظيفه دارند از خانواده ، آشنايان و دوستان خود دعوت كنند تا در پاي صندوق هاي اخذ راي حضور داشته باشند ، نشق شما در اينجا مطالبه گري از اطرافيان مي باشد.

طلايي مقدم با مهم تلقي كردن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي دانش آموزي گفت : در انتخابات 7 اسفند هر ايراني با هر راي دو هدف را دنبال خواهد كرد ، يكي كمك به اقتدار و امنيت كشور و دوم انتخاب نماينده .

فرماندار بافق امنيت و آرامش حاكم بر كشور را يادآور شد و تصريح كرد : اطراف كشور ايران مملو از ناامني ، جنگ و خونريزي است در حاليكه در ايران خبري نيست و اين بخاطر امنيت ، تلاش و همدلي مردم و مسئولين در تمام عرص هاي سياسي ، اجتماعي ، اقتصادي و …. است.

در پايان اين نشست برخي از روساي شوراي دانش آموزي به نمايندگي پيشنهادات و سوالات خود را در خصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي مطرح كردند.

IMG_6719 IMG_6720 IMG_6728 IMG_6730 IMG_6726


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page