دیدار فرماندار بافق با امام جمعه شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 9 فروردین 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق به همراه بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان ، آغاز سال جدید را به ایشان تبریک گفت.

فرماندار بافق در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال جدید که به تدبیر مقام معظم رهبری به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است به آمادگی تمامی دستگاه اجرایی شهرستان جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت:خوشبختانه تاکنون استقبال میهمانان نورورزی از اماکن گردشگری و جاذبه های شهرستان بی نظیر بوده است.

“سید مهدی طلایی مقدم ” در ادامه رونق گردشگری و جذب توریست را یکی از مهمترین محورهای سند توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: ما تلاش داریم تا با فراهم آوردن امکانات وتعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی ،مردم بافق بتوانند طعم رونق اقتصادی که با حضور گردشگران و میهمانان در شهرستان ایجاد می شود را بچشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و قدردانی از حضور مسئولان بر ضرورت برخورد مناسب و عاطفی مسئولان و دست اندرکاران و همچنین فراهم آوردن امکانات جهت رفاه بیشتر میهمانان نوروزی در شهرستان تاکید نمود.

گفتنی است در این دیدار رییس اداره جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، سرپرست میراث فرهنگی و برخی دیگر از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

IMG_9832 IMG_9847 IMG_9845 IMG_9851IMG_9832 IMG_9845 IMG_9847 IMG_9851

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page