بازديد فرماندار بافق از ایستگاه های راهنماي مسافران نوروزي اين شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 10 فروردین 1395

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق به همراه بخشدار مركزي از پست راهنماي مسافران نوروزي اين شهرستان بازديد كرد.

“سيد مهدي طلايي مقدم” در حاشیه این بازدید با اشاره به این اینکه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کرده اند گفت: در ایام نوروز تاکنون شهرستان بافق در استان یزد بیشترین آمار مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شهرستان بافق مجموعه ای کامل از ظرفیت های تمام نقاط کشور ایران همچون اماکن تاریخی و زیارتی، کویر، نخلستان ها، روستاهای بکر، فرهنگ غنی مردم و … را در خود جا داده است.

طلایی مقدم  در ادامه با ابراز خرسندی از امکانات ایجاد شده و نحوه پذیرایی و هدایت مهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهرستان برضرورت تلاش هرچه بیشتر برای خدمات دهی بهتر تاکید نمود تا با ایجاد تسهیلات مناسب میهمانان با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

فرماندار بافق در پایان با عضویت در کمپین ملی “نه به تصادف جاده ای” از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي جوانان هلال احمر شهرستان در راستاي ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزي تشكر و  قدرداني نمود.

IMG_9870 IMG_9896 IMG_9911 IMG_9921


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page